450 euroluk parfümü biblo sanıp 2 ay evde bekletme vizyonsuzluğuma ne diyorsunuz?

Ozel ders verdiğim bir kız var babası çok zengin yurt dışına gittiler geldiler bana hediye almış. Etfel kulesi şeklinde biblo sandim. Götürdüm eve koydum. 2 ay sonra beğenmediğiniz galiba kullanmıyorsunuz dedi. Nasıl kullanicam canım koydum eve dedim. Çok güzel bir koku o dedi. Nasıl koku dedim. Çok güzel kokan bir parfüm annem de kullanıyor aynısından dedi. Ben şok. Eve gittim baktım gerçekten parfüm 😀😀 satsam mi kullansam mi diye düşünüyorum şu an bu da ayrı bir vizyonsuzluk ama fakirlikten de olabilir çok mu rezil oldum ya

Güncellemeler
+1 yıl
thisisapieceofcake.blogspot.com/.../...esi-ve.html inanmayan arkadaşlar bu sayfa da eyfel kulesi parfümün sisesi bakabilir sacma sapan konusmayin
450 euroluk parfümü biblo sanıp 2 ay evde bekletme vizyonsuzluğuma ne diyorsunuz?
Cevapla