Odam çok dağınık sürekli topluyorum yine dağılıyo şu an yine bomba patlamış gibi dağınıklık ben de iç organ olmuş durumda ne yapmalıyım?

evde kalcan filan da demeyin :)
Odam çok dağınık sürekli topluyorum yine dağılıyo şu an yine bomba patlamış gibi dağınıklık ben de iç organ olmuş durumda ne yapmalıyım?
Cevapla