Kişilik & Karakter Terbiyesiz birisi moralinizi bozduğunda ne yapıyorsunuz? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Gerçekten sinirden elim ayağım titriyor ne kadar terbiyesiz insanlar var. Güncellemeler+1 yıl Sakinleşemiyorum🥲 Terbiyesiz birisi moralinizi bozduğunda ne yapıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
niceness Takip Et FenomenMaster Yaş: 28 +1 yıl O insanların seviyesine inmemeye, yapılanı görmezden gelmeye çalışıyorum. Zira umursadıkça daha çok canım sıkılacak bunu biliyorum. 1 0 Yorumla
Nazayy Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Mutlaka bir gün ben de onun sinirini fena bozarım 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ya görüşmediğiniz birisiyse? Yorumla
undeceuxquicherchent Takip Et Bilge Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl O terbiyesiz biri genelde ben oldugum icin yardimci olamayacagim. Cok ciddiye alma olur oyle 0 0 Yorumla
kdrogz34 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 81% +1 yıl cahille girme tartışmaya, yazık olur adabına 🙂 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Evet çok haklısınız. Girmedim zaten kendisi dalaştı uğraşamam böyle terbiyesizlerle fakat baya moralimi bozdu Yorumla kdrogz34 +1 yıl ya da yazık olur moraline boş ver 😉 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Çıkar bir yastığı yüzlerini hayal ederek yumruklarını tekmelerini yapıştır inanılmaz rahatlatıyor 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Cukune tekme atmak istiyorum dağ ayısı ya Yorumla Soran +1 yıl Çok teşekkür ederim gerçekten rahatladım Yorumla
Merhababenasmin Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl O kişiyle diyaloglarımıza derhal seviye getiriyorum. Böyle yapmazsan bu türler daha ileri gitme arsızlığına sahiptir. 0 0 Yorumla
thinkwithmee Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Terbiyesiz birine moralimi bozma haddini vermiyorum. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ben de böyle olmak istiyorum ama nasıl kontrol edeceğimi bilmiyorum Yorumla thinkwithmee +1 yıl İnsan genelde çevresindeki arkadaşlarının ortalamasıdır. Muhtemelen senin arkadaşlarında böyle. Yeni insanlar tanı. Yorumla
ѕυrαтѕız_ĸız Takip Et Master Yaş: 27 , eic 36% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. terbiyesiz birisi moralimi bozamaz tşklr 0 0 Yorumla
tamambuson Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 791 cevap paylaştı. Pis terbiyesiz diyorum limonatami yudumluyorum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Bende onun moralini bozarım bu kadar basit 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Umursamayan birisiyse? Nasıl Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İster umursasın umursamasın lafımı sokarım içimde bırakmam Yorumla
mylfe343 Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 94% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 933 cevap paylaştı. Bozamaz takmıyorum 0 0 Yorumla
ZihniParlakgeridöndü Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Naptilar yine 0 0 Yorumla
gecelerbizden Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Ne oldu 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Konuşmayı bilmiyor terbiyesiz herif küfür ediyor sadece Yorumla gecelerbizden +1 yıl Kim Yorumla Soran +1 yıl Birisi işte Yorumla gecelerbizden +1 yıl Konusalmmi Yorumla
Berke_furkan_çelik Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Bozamıyor. 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl? Yorumla Berke_furkan_çelik +1 yıl Takmam Yorumla Soran +1 yıl Takmamayı öğrenmem lazım😫😫 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
O insanların seviyesine inmemeye, yapılanı görmezden gelmeye çalışıyorum. Zira umursadıkça daha çok canım sıkılacak bunu biliyorum.
Mutlaka bir gün ben de onun sinirini fena bozarım
Ya görüşmediğiniz birisiyse?
O terbiyesiz biri genelde ben oldugum icin yardimci olamayacagim. Cok ciddiye alma olur oyle
cahille girme tartışmaya, yazık olur adabına 🙂
Evet çok haklısınız. Girmedim zaten kendisi dalaştı uğraşamam böyle terbiyesizlerle fakat baya moralimi bozdu
ya da yazık olur moraline boş ver 😉
Çıkar bir yastığı yüzlerini hayal ederek yumruklarını tekmelerini yapıştır inanılmaz rahatlatıyor
Cukune tekme atmak istiyorum dağ ayısı ya
Çok teşekkür ederim gerçekten rahatladım
O kişiyle diyaloglarımıza derhal seviye getiriyorum. Böyle yapmazsan bu türler daha ileri gitme arsızlığına sahiptir.
Terbiyesiz birine moralimi bozma haddini vermiyorum.
Ben de böyle olmak istiyorum ama nasıl kontrol edeceğimi bilmiyorum
İnsan genelde çevresindeki arkadaşlarının ortalamasıdır. Muhtemelen senin arkadaşlarında böyle. Yeni insanlar tanı.
terbiyesiz birisi moralimi bozamaz tşklr
Mevzu ney anlat bqkalim
Takılma kendi hallerine bırak
evet ama hayatin kanunu iste
Pis terbiyesiz diyorum limonatami yudumluyorum
Bende onun moralini bozarım bu kadar basit
Umursamayan birisiyse? Nasıl
İster umursasın umursamasın lafımı sokarım içimde bırakmam
Sakinleşmem zaman alıyor.
Bozamaz takmıyorum
Umursamam sanırım.
Sklemiyorum artik
Naptilar yine
Ne oldu
Konuşmayı bilmiyor terbiyesiz herif küfür ediyor sadece
Kim
Birisi işte
Konusalmmi
Bozamıyor.
Nasıl?
Takmam
Takmamayı öğrenmem lazım😫😫