Sadece erkeklerin olduğu bir adaya düşseniz ne yapardınız?

Geri dönüşünüz yok ve düştünüz bir kere. Sizce o ada nasıldır? Ne yapardınız? :))
Güncellemeler
+1 yıl
Kızların olduğu ada ile alakalı bir film vardı. Bende o film yerine tam terdi olarak, bu soruyu sorayım dedim. Bazılarınızın Zihniyetlerini hiç hoş değil.
Sadece erkeklerin olduğu bir adaya düşseniz ne yapardınız?
Cevapla