Benim anım yok bu konuda ama balıkta bir arkadaş aşırı içti sabah oldu kalktık çadırın dibine biri bildiğin s*çmış 😂😂 bune lan dedim.
Kanka gece saatlerce yürüdüm yürüdüm artık çok uzaklaştığımı düşünüp yapmıştım buraya mı yapmışım diyor mal hahah her balığa gitttiğimizde çişin gelince haber ver diye dalga geçerim :)))
aslında en saçma derken tatlı, sapsik ama saçma olan seyleri kastettim.. kedim var ve hep kucaklayıp öpüyorum, sokaktan bulduğumun annesi gelip saldırmıştı ve alkollüydüm 😂
görüşlerde arabanın kapısını açıp çime yatıp uyuyan var, tanımadığı bir erkeğin evinde onunla birlikte olan var, arkadaşı içip çadırın kenarına sıçan var.. cok sukur iyi ki dusmemişsin..
En İyi Cevaplar