
Sanki ikisi de bana düşman fkdk
Sende kararları kim verir?

Sanki ikisi de bana düşman fkdk
Sende kararları kim verir?
Soruyu okuyunca bi güldüm 😂😂
Çoğu kez duygularımla hareket eder o şekilde karar veririm.
Ama en doğru kararları mantığımı kullanarak vermişimdir.
Mantıklı Serap
#SerapMantıklı
Tamam şaka yaptım 😂
mantığım ile tabi ki duygu ile yapılan herşeyin sonucu pişmanlığa varıyo maalesef. özellikle karar alırken mantıkla ilerlemek daha iyidir. çünkü verdiğiniz karar hayatınızı etkileyecek, o yüzden duygularla karar vermek kötü olabilir.
Evet, duruma göre değişebilir yine de.
Cevabı çok karmaşık aslında. Doğru olmadığını biliyordum fakat öyle olması gerektiği için mantığımla verdiğim kararlar o anlık doğru olan kararlardı. Elimde olsa her bir kararı duygularımla verirdim...
Acaba ne olurdu, duygular ile verilen kararlar
Şu an yaşamak için geç değil!
O zaman yaşaaa
Duygularımla karar vermıyorum kı hıc yengeç.
Benım kalp doğru düzgün gorevını yapsın yeter
Ne oldu duygulara://
Duygu mu o kim?
Geçen bu yengen olur diye tanıştırdın ya?
Hee manita 3 diye kaydettiğim. Tamam hatırladım 😂
😂😂😂
Cevap
21Cevap
Mantık ile verdiklerim yine duygu ile verdiklerimden iyi ya
Duygularımla verdiğim kararlar her zaman doğru kararlar oldu..
Mantığım ile. Çünkü benim duygularım hata ettirir. O yüzden kapattım
Bütün kararlarımı mantığımla aldım
Mantığım her zaman
Şahsıma göre en iyi karar diye nitelendirme yapabileceklerim mantığım sayesinde oldu. Ama başkaları “ne iyi karar” vermişsin dediklerinde genellikle duygularım ile karar vermiş olduğumu görüyorum. Çünkü insanlar daha çok gerçek görünümlü yalanları seviyor. Demek istemiyorum ki duygular yalandır. Duygular yalan değildir, ama geçicidir. O yüzdene sürekliliği vardır, ne de doğruluğu sabittir.
Mantığımızla verdiğimiz kararlar her zaman daha sağlıklı olur fakat ben mantığımla ne kadar hareket etmeye çalışsamda başaramıyorum duygularımla hareket edip batırmayı, kendimi rezil etmeye bayılıyorum 🙄
Yalnız değilsin değilsin.
Dünkü yoklmada yoktun!
Umarım ki öyledir
Aslında girmiştim seninle denk gelmedik sanırım
Demek ki ://
Demek ki?
Belki de demek istemiştim ya
Duygularım darmadağın anlayamazsın. Mantığım desen yerlerden topluyorum. Ben şu an karar veremiyorum, kapalıyım sjshd
Fkdkd Azer bülbül den de girmezsin ya görüşe
ee girdim ya nasıl girmezsin diyebilirsin Abdurrahman00t beyciğim
Tamam tamam girdin
Teşekkürler, hadi ben gittim 🍓
Duygular insanı her zaman yanıltır. Mantık en iyisi.
Sanırım ben mantığimi bu zamana kadar hiç dinlemedim hep duygularımla hareket ettim ve çoğu zaman pişman oldum.
En azından içinden geldiği gibi davrandın yaa
Sonu hüsran pişmanlik ama bu kötü
Bundan sonra aklım kazanacak
Umarım :/
Kazanacak! 😎
Mantık bazen mantıksız kararlar aldırıyor ama duygular öyle değil..
İncelediği yerden kopuyor...
Mantıkla oldu tabi ki duygularımla verdiğim kararlar genelde en iyi kararlarım olmuyor duygusal birisi olduğum için mantıksız kararlar verebiliyorum bu yüzden mantıkla verdiğim kararlarlarım en iyi kararlarımdır
İçsel toplantı yapıyoruz. Mantığım öneriler sunuyor duygum da evet ben bu kararla mutlu olabilirim, iyi hissederim diyorsa kararı alıp uygulamaya başlıyoruz.
Mantığım da oldu duygumda özellikle kpss sınavında dogru isaretledigim bir kaç soruyu değiştirmeme sebep olan mantığıma selam olsun😅😅😅
Aleykümselam 😃
En doğru kararlarımi hep mantığım ile verdim fakat genelde duygularım ve mantığımn kesiştiği noktalarda karar almaya çalışıyorum
Duygularımla verdim. İyi niyetimden dolayı yanıltanlar oldu ama insanların gerçek yüzünü gördüğüm için iyi ki diyorum 😊
Ikiside diyebilirim. Duygulariyla hareket eden biriyim ozel hayatimda ama is hayatimda tamamen mantigimi kullanirim, okulda da boyleydi.
Ne zaman duygusal davransam sonunda beni toparlayan mantığım oldu o yüzden bayadır mantıkla devam ediyorum.
Ruhum sürükledi ben de peşinden gittim. Aldığım kararlar ben mantığıma yatıyordu hemde kalbime iyi geliyordu. Kalp ve mantık arasında kalmadım.
Kararları genellikle ben verdim ama karşıma çıkan bir olayda mantıklıysa karşımdakine de şans veririm
Mantığımı kullandım hep duygusal kara verince saçmalıyorum
Mantığımla verdiğim kararlar beni hep doğru yola götürdü.
Duygusal bakar mantığıma oturtur öyle karar alırım.
Herkes mantık der ama duygular olmadan tadı olmuyor ki
Aşk ilişkilerinde ikisi de veremiyor.
Diğer sair işlerde mantık🙂
Valla ne iyi kararım var onu bile bilmiyom artık saldım çayıra mevlam kayıra
Duyguların hayatımda yeri yok. Mantığım ile her daim adım atarım sonuç ne olursa olsun.
mantığımla vermeye çalışırım hep, o yüzden mantık diyeceğim.
Duygularımla verdiğim kararlar hep pişmanlık sebebi oldu
Hem mantığı hem de duyguyu kattığım kararlar😄
Kesinlikle mantığımla işe duyguyu karıştırırsan o iş biter
Mantığım ile genelde karar vermeye çalışırım. Mantık ile verilen kararlar her zaman iyidir, candır.
Duygularımla verildi.
duygularım ile karar vermiştim ama mantığımla vermem gerekiyormuş ders çıkardım
İster duygularla ister mantikla verilen kararlar hepside hayatima cok sey katti
Sol beyin 🧠 mantık...
mantığımla verdiklerim oldu
Duygu
Mantıktan şaşmam
Hep kararlarimi duygularımla veririm
Mantığım ile verilmiş kararlar hepsi.
Mantığımla 🎈
İkisinin de etkisi oldu ama mantığım hep daha ağır bastı
Mantığım ile Duygularım ile hareket etmiş olsaydım şu ana kadar bir çok kez rezil olmuştum
Mantıklı mantık mantıkkkk
Mantık insanı değilim
Genelde mantığım ağır basar
Ortaya karışık verildi
Mantığım yok yengeç 🦀
Tanıt kendini yabancı 😃
Olmaz gonyali bir günlüğüne geldim 😂
Üzdün
Ayrıca Konyalı değilim://
Aa nerelisin 😂
Sen bana kendini tanıtmadın ki? Belki sevdiğim bir arkadaşımsın
Duygularımla verdiğim her kararda 💩'a battım 😔
Mantığımla
Mantık ile
Nötr
mantığımla yoksa mantıksız olurdu
duygularımla
Mantık
Mantık
Keyfime göre
Duygularımla
Mantık.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?