Erkeklere karşı neden özgüvensizim nasıl özgüvenli olurum?

Benim normalde psikolojik sorunlarım vardı şimdi gittikce rahatca insanlarla sosyalleşiyorum konuşuyorum gülüşüyorum vs. her şey yapıyorum en çokta bayanlara karşı ama erkeklere karşı şu an hiç özgüvenim yok bayanlara var ama erkeklere yok ben annemle dün ayakkabıcıya gittim ayakkabı alacaktım kendime dün genç bir oğlan benim yaşıtımda olan benim ayakkabıma giymeme yardım etti deliğe geçirmek için ben oğlana biraz sesimi yükselttim ben yaparım dedim oğlana oğlan şaşırdı tamam siz yapın o zaman dedi bi arada yengemin yiğeni vardı erkek yiğeni evinde yengemin kapısına vurdum yengeme bir şey demek için erkek yiğeni çıktı kapıda kapıyı açar açmaz bir çekildim ki korktum bayan olsa çekinmem ama yiğenine bir çekildim ki bi arada bizim eve tanımadığım annemin akrabasıymış eve bir bayan ile genç bir oğlan geldi ona karşı çok tedirgin oldum elimi kolumu nereye koyacamı bilemedim korktum çekindim ya bıktım ben ya neden erkeklere karşı özgüvensizim sanki bir insanın namusuna zarar gelecek diye ya da bir şey yapmak günah diye yapmaz ya bazı kadınlar erkeklerle konuşmak ya da erkek görünce kaçar ya günah diye bende psikolojik olarak öyleyim erkek görünce kaçıyorum neden ben böyleyim yoksa hayatımda hiç erkek görmediğim için mi öyleyim bizim okulda hiç erkek yoktu çünkü imam hatip olduğu için ama erkek kardeşlerim var onlarda çünkü kardeş olduğu için cekinemem kuzenlerde var ama onlarda yaşadığım şehirde değiller erkek görmediğim için mi öyleyim yoksa bayanlara karşı hiç öyle değilim bayanlara karşı özgüvenliyim ama erkeklere değil en çokta kendi yaşıtımda erkeklere karşı özgüvensizim babam yaşıtımdaki adamlara özgüvenliyim neden böyleyim bu durumdan nasıl kurtulurum erkeklere karşı nasıl özgüvenli olurum?

Erkeklere karşı neden özgüvensizim nasıl özgüvenli olurum?
Cevapla