Tesettürlüyüm, bir akşam yemeği için açılmak istiyorum. Hakkım değil mi?

Şık bir restoranda sarap icim dunya mutfagindan yemek yemek istiyorum hep istegimdi ama bunu basi kapalı sekilde yapamam kılık degistirsem kimse beni tanimaz rahat rahat otururu yer icerim benimde hakkim degil mi herkes gibi özgür olmak ozgur istedigim gibi davranmak sirf kapaliyim diye millet ne dusunur diye kendimden fedakarlik istemiyorum artık belki boyle bisey yaparsam basimi acmaya olan hevesim de gecer diyorum 🤷

Tesettürlüyüm, bir akşam yemeği için açılmak istiyorum. Hakkım değil mi?
Cevapla