Çalışmak icab ediyor onun için de. Ben de sürekli ekonomiden, eğitimden, gelecek kaygısından şikayet ederdim.37 gün önce 13 yaşındaki kuzenimi kaybettim. Hayattan uzaklaşmaya çalıştım ama inan şikayet etmek, kendimizi üzmek çözüm değil. Hayatta maddi ve manevi bir şeyler yapmaya , kendine birşeyler katabilecek en ufak bir durum bile kendine tanısan aslında sen içinde o cevheri, gerek insanlar arasında ne denli özel bir saygınlığının , sevileceğinin olası olduğunu görebileceksin ki :) Tamamen iş sende bitiyor :) :) Kafanı başka şeylere ve kendine güzel faydalı şeyler katabilecek faaliyetlere vermeye başlamakla işe koyulabilirsin :) Başarılar dilerim , hayatta her şey gönlünce olsun inşallah :)
Siz gizli olduğunuz için , ben doğal olarak da aynı kişi olduğunuzu bilemedim. Ben de insanlara yardımcı olabilmek maksadıyla ve olası bir kamu personeli atama sorusu sormak için bulunuyorum burada. Umarım sizin de hayatınızda işler yoluna girer ve arkadaş edinebilirsiniz. Sadece kendinizi sevin daha da, insan dünyayı değiştirmeye evvela kendisinden başlar :) Karakter olarak değişimi kast etmiyorum ; hayatı daha çok sevebilmen adına alacağın kararlara ek olarak bir şeyler katıp hayata olan inancının artması ve motive olman. Daha sonra gerisi gelir inşallah. Yolun açık olsun :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
“Allah, kişiye ancak gücünün yeteceği kadar teklif eder...” (Bakara, 2/286)
Kimsenin ideal bir hayatı yok.
zenginlerin var
İhanet, kimseye güvenememe, yalancı insanlar topluluğunda bulunma gibi bin bir iğrenç şey var onlarda.
Fakirler daha beter. Hain çok, yalancı çok
Para iyidir ama her şey değil.
Uzatmak istemiyorum iyi akşamlar diliyorum.
Benim de keza öyle ama kafanı başka şeylere vermeye , hayal kurmaya çalış.
Kur kur sonra hayal kırıklığı Allah korusun
Çalışmak icab ediyor onun için de. Ben de sürekli ekonomiden, eğitimden, gelecek kaygısından şikayet ederdim.37 gün önce 13 yaşındaki kuzenimi kaybettim. Hayattan uzaklaşmaya çalıştım ama inan şikayet etmek, kendimizi üzmek çözüm değil. Hayatta maddi ve manevi bir şeyler yapmaya , kendine birşeyler katabilecek en ufak bir durum bile kendine tanısan aslında sen içinde o cevheri, gerek insanlar arasında ne denli özel bir saygınlığının , sevileceğinin olası olduğunu görebileceksin ki :) Tamamen iş sende bitiyor :) :) Kafanı başka şeylere ve kendine güzel faydalı şeyler katabilecek faaliyetlere vermeye başlamakla işe koyulabilirsin :) Başarılar dilerim , hayatta her şey gönlünce olsun inşallah :)
Amin. Dünki soruma yazmıştın ben kardeşimin adı Mustafa dediğimde 13 yaşındaki kuzenin Mustafa’yı kaybettiğini söylemiştin hatırladım
Siz gizli olduğunuz için , ben doğal olarak da aynı kişi olduğunuzu bilemedim. Ben de insanlara yardımcı olabilmek maksadıyla ve olası bir kamu personeli atama sorusu sormak için bulunuyorum burada. Umarım sizin de hayatınızda işler yoluna girer ve arkadaş edinebilirsiniz. Sadece kendinizi sevin daha da, insan dünyayı değiştirmeye evvela kendisinden başlar :) Karakter olarak değişimi kast etmiyorum ; hayatı daha çok sevebilmen adına alacağın kararlara ek olarak bir şeyler katıp hayata olan inancının artması ve motive olman. Daha sonra gerisi gelir inşallah. Yolun açık olsun :)
Haklisin seninle ayni durumdayım çok iyi anliyorum maalesef çare gelmiyor
Sırf bu yüzden dinden çıktım desem
Sorma ya 5 vakit namaz kılıyorsun Allah açıkları bile yalnız bırakmıyor onun emrini çiğneyenleri benim artık yalnızlık imtihanım bitmiş olsun inşallah
Bende yalnızım ama işte neyse keşke hepsi o olsaydı
Guncelll
sen mi ben mi bilmiyrm bende ayni durumdayim
Sınav 🤠
Sınav sütüne sınav ger zorluktan sonra bir kolaylık vardır deniyor ama hiç sevinç almadan üst üste şok edici kötü şeyler yaşadım
Bende ayni durumdayim 3 yıldır sadece fazla takilma koyver gitsin
Hem lisede hem üniversitede yalnız kalmaz bir insan
Yalnız kalmayi dert olarak görmüyorum maalesef
Allah ihanet etmis sana .
Amaa tövbe sus kız Allah muhafaza
Dogru diyoru.
Dogru diyorum
Ne istiyorsun?
Para oğlu para
Para icin her seyi yapiyor musun
Yapsaydım bu soruyu sormazdım
Prki