Asgari ücret ile yaşam kişinin kendi tercihi değil mi?

Bana göre öyle yoksa her türlü normal bir insan kat kat fazlasını kazanır en basiti gidip emlakçı açsan 1 ev satsan o bile asgari ücretin yıllığını geçiyor asgari ücret ile çalışmak bana göre kişinin kendi tercihi size göre

Asgari ücret ile yaşam kişinin kendi tercihi değil mi?
Asgari ücret ile yaşam kişinin kendi tercihi değil mi?
Cevapla