Bana göre öyle yoksa her türlü normal bir insan kat kat fazlasını kazanır en basiti gidip emlakçı açsan 1 ev satsan o bile asgari ücretin yıllığını geçiyor asgari ücret ile çalışmak bana göre kişinin kendi tercihi size göre

Bana göre öyle yoksa her türlü normal bir insan kat kat fazlasını kazanır en basiti gidip emlakçı açsan 1 ev satsan o bile asgari ücretin yıllığını geçiyor asgari ücret ile çalışmak bana göre kişinin kendi tercihi size göre

Yaşadığı hayat ve tercihleri bilinçsizce de yapılmış olsa kişinin kendi tercihi olarak kabul ediliyor. Bilinçli bir tercih mi? Farkında olarak mı yapılıyor vs vs gireceğim sonunda kişinin bütün bilinçaltı sinemalarını incelemem gerekecek.
Tercih meselesi demek daha kolay geliyor. Fakat genelleme yapmak da yine doğru olmayabilir. Çünkü herkesin hayata bakış açısı farklılık gösterir 😃
Emlakçı açabilmen için sermayen olması lazım dükkan kiraları ne kadar haberin var mı? Emlakçı olmak için çevren olması lazım seni tanımayan biri niye sana evini versin kiralayıp satmak için? Emlakçı mısın ki bu işi bu kadar basit görüyorsun. Emlakçı olmak için yeteneğin olması gerekiyor. Ağzın iyi laf çene yapması gerekiyor, ikna kabiliyetin olması gerekiyor. Tam malum soğan ekmekçi kesim olduğunu bu kadar belli etme.
Ne kullanıyorsan bırak onu ufaklık çevredeki insanlara mı ev kiralayıp satacaksın kimseyi almayacağı birşeyi almaya ikna falan edemezsin yüksek fiyatlarda onu anca market mağaza çalışanları yapar :D
Emlakçı sadece bir örnek pek çok örnek verilebilir çok bir sermaye de gerekmiyor biz zamanında 3 araba ile oto galeri falan açılmıştık emlaçı için ne kadar sermaye gerekecek bilmiyorsan boş yapma
Cevap
2Cevap
Mecburiyetten.
Mecburiyetten. Herkes emlakçı açsa sence köşeyi dönebilirler mi :D
Ben örnek olarak verdim bu gün batmış olsam aklımda en az 50 proje var ve hepsinde asgari ücretin en az 20 katını kazanırım insanlar neden o paralara çalışıyor anlamıyorum
Bence yanlış düşünüyorsun.
Adamın bir kabiliyeti yoksa mecbur asgari ücret alacak.
Herkes senin gibi girişimci değil.
Not: Asgari ücret almıyorum.
Bende onu söyledim zaten birşeyleri zorlamak yerine asgari ücreti kabulleniyor kendidende daha fazlasını görmüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?