Dünyaya gelip yaşama seçimi elinizde olsaydı doğmayı mi tercih ederdiniz yoksa hiç olmamayı mi?

Yoksa hiç var olmamayı mi tercih edersiniz. Ben bence olmamayı tercih ederdim gerekli değil bence çok da bir şey yok çünkü
Dünyaya gelip yaşama seçimi elinizde olsaydı doğmayı mi tercih ederdiniz yoksa hiç olmamayı mi?
Cevapla