Yalnızlığın verdiği huzuru hiçbir şey vermiyor?

İstiyorum ki hep tek başıma olayım kimse olmasın, çocuk sesi bile fazla geliyor kimseyi istemiyorum, keşke dünyada tek başıma kalabilsem, siz bu konuda ne diyorsunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
Kimseyle görüsmuyorum, arkadaşım yok tabii kimseyi arayıp sormuyorum arkadaş bulundurmuyorum, hayatımda sadece çocuğum var ailem yok kimse yok buna rağmen bu yanlızligim yetmiyor dahasini istiyorum herkesten bir iki günde sıkılıyorum çocuğum bile bana fazla geliyor çoğu zaman katlanamiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Şu an nedense yoruma cevap yazamıyorum. Rica ederim sitede böyle bir sorun yaşıyorum
Yalnızlığın verdiği huzuru hiçbir şey vermiyor?
Cevapla