Diyelim bir yerde karşılaştınız ve sizi görüp hiçbir şekilde tepki vermedi yoluna veya işine devam etti ne tepki veririsiniz veya bu size ne ifade eder?

Diyelim bir yerde karşılaştınız ve sizi görüp hiçbir şekilde tepki vermedi yoluna veya işine devam etti ne tepki veririsiniz veya bu size ne ifade eder?

Benimde farkında olmadan geçip gitmişliğim çok var ama gerçekten görmüyorum bilinçli olarak değil. Bilinçli ise iletişim kurmak istemiyordur bir daha muhatap olunmaz.
Artık tanımıyorumdur jasdk
Cevap
6Cevap
Bende aynısını yaparım
başıma geldi sebebini çok sonra öğrendim konuşmayı kestik
Ne tepki vericem bende onu tanımam bundan sonra
Ayran içtik ayrı mı düştük der gönlünü alırım.
Boş veririm o beni tanımıyorsa ben hiç tanımam
Bende aynı şekilde öyle davranırım
ben de onu tanımam bir daha
Hadi güle güle bundan sonra bende muhatap olmam
Bana ne derim bu konuyu düşünmem
Vay i b n e derim
sevinirim
Ben de onu tanımam
Bi tepki vermem.
Bende tanımam.
Bende onu tanimam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?