Normalde 5 vakit namazlıydım 12 yaşımdan beri, sadece sabah namazlarına uyanmazdım bazen ama artık 22 yaşına geldim bir şeylerin olacağını hissettim çok çektim hem lisede hem üniversitede yalnız kaldım bu yıl yaz tatilindeydim ne var Allah şu güzel yaşımı bana kaybettirmeseydi daha hayırlı değil miydi bu yazıda annem beni kandırarak eve getirdi küfür eziyet hakaret bana aç mısın açıkta mısın dediğinde bana her gün küfür hakaret ediyosunuz dedim diye döven baba. Tam doğum günümdü 25 Ağustos gecesi, gece girince eski flörtümün mallığı yanımda sevgilim olmayışı o gece 22ye de hayalimdeki gibi siz ne derseniz diyin benim içime doğuyordu doğum günümde araba alınacağı öyle giremediğim için geceden hassastık başladı tam o gece instadan biri geldi annen baban yok mu neden doğum gününde yalnızsın dedi ben de hayattalar ama benim için yoklar dedim anlattım olayları o da Allah o anneyi k. ahr etsin dedi kıyamam ya dedi yarın babamla işlerimiz var tapu işleri ama cumartesi Ankara’ya gelicem yanına doğum günü kutlayacaz beraber çok güzel dedi ben kaç kere sordum ben senin hikayenin dinledim ve üzüldüm sana yanlış yapmam dedi öne çıkanlarıma yanıt verip senin gibi bir sevgilim olduğu için çok şanslıyım cumartesi bi sürprizim daha var dedi dün gece engellemiş, ben 2 gündür başka bir hayata geçeceğimi hak ettiğim kaliteli kendimi gerçekleştireceğimi sanarken 22 yaşımda kaldım böyle şu an neye mutlu oluyum resmen 2 gündür alışmıştım şu an zenginlikten fakirliğe düşmüş gibi oldum üstelik bi eski flörtüm bi sonrasında modelliğe gittiğimde 98 sabıkalı dolandırıcıyla karşılaşmam ya bu kaç oldu ya kaçıncı hayal kırıklığı
Hala anne babamın iğrenç eziyet küfür dolu evinden kurtulamadım ben nasıl namaz kılayım söyler misinix?
Güncellemeler
+1 yıl
Araba alıcağını söylemişti bugün, günlerdir hayal kuruyordum. Hiç mi sevinemeyeceğim ben
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Valla anlamadım kardeşim..
Yalnıs yerlerde aramissin mutluluğu..
Bir erkekten sana mutluluk ve değer vermesini bekleme yoksa daha çook surunursun böyle dikkat et..
Saçma. Olanlar var. Dünyada neden Kadın yaratıldın erkek olmayacaksa
Cinsel anlamdaysa tabi ki hayır gereklidir..
Ama duygusal olarak tatmin olmak zorunda değil hiçbir insan hiçbir erkeğin kucağında. Ne bileyim çevrende aldatılarida mı görmüyorsun. Çoğu derdini dinler diğer ortamlara döker engeller seni daha çok üzer zaten yaşamışsin ne diye devam ediyorsun. Namaz kılıyorum demişsin kıl ne güzel erkeklerle o iyi gitmez kardeşim
Duygusal olarak da insanın bütünü sevgilisi eşidir, asla arkadaşı felan değil. Arkadaşım sevgili bulunca seninle görüşmez. Zengin edebilecek de tek yol erkek
Bende benzer bir durumdayım ve çoğu kız da bu dertte çok zengin olsa ne olucak çok adam gördüm bu sitede param arabama tav oluyorlar elim yüzüm düzgün becerdikten sonra s**tir ediyorum emin ol çabuk alan adamın derdi budur. Zaten diğer insanlarda arabasına kolay kolay almaz. Benim bir arkadaşım var herşeyi paylaşırım bak yanımda değil günlerce konuşmasakta kıymerimizi biliriz onunla. Erkekler sadece zevk için ya da duygusal zayıf noktanı göster evlenince yediğini içtiğini başına iter ve bir şey istersin ananın evinde de mı gördün der. Para değil önemli olan karakter. Gecindirsin arkasında güvencesi olsun yeter. Ben çok kızı böyle ortada koyanı gördüm. Ailesi adam yerine koymuyor ne yaparsam yapayım bana muhtaç psikolojik şiddet sonra fiziksel sonra malı gibi kullanan. Namaz kılıyorsan dikkat et şükür et nasibin zaten seni bulur böyle kanacak olsan zaten çok üzülürsün.
Ya biraz dar bakıyorsun. Kullanma niyetinde değildi o teklifte bulunmadı. Erkek düşmanısın ayrıca.
Parası olmayan erkek karakterli olsa ne olur bana kazandıracağı bir şey yok
S***lmeden opturtmezler sana namusundan olursun. Kullanılma diye söylüyorum
Sen de kendi açından haklısın. Ama erkek sevdi mi gözü kendi canını bile görmez.
Oylesi zor knka bende durumu iyi istiyorum yaşadıklarım için ama arabası olan da çok daha iyi olanda ama hepsinin o paranın verdiği güvenle sanki beni yatağa kolayca atılıcak kız gibi görmeleri hoş değil. Bir iki tanıdığımı böyle bir duruma getirdiler. Bakire kızlardı ve kanıp cidden kızları becermişler. Kanmamak lazım benim insanlığa güvenim yok sonra arkasından ruhunda varmış k***pelik o.. ruhlu sürtüğümu yaparsın deyip. S... tiri çektiler. Suçlular mı hayır bizim canım para için yaptı. Güzel değil böyle düşünmek hayırlısını işte hep.
Off ben bana araba alacaktı diyorum erkeğin kendisinin bir tane arabası olmasıyla ne alaka hem kullanmak için bakan erkeği kabul etmiyorum diyorum ve kapalı olduğum için onlar da öyle bir şey beklemiyorlar
Olsun benim bunu yapanların hepside kapalıydı. Her anlattığım bu biraz daha bastırmaya sebep veriyor. Ben sadece bu yokluk ve duygusal olarak maruz bırakıldığın durumda kötü şeyler yaşama diye söylüyorum. Kendini kullandırmada umarım mutllu olur ve gönlüne göre biri ile evlenirsin kardeşim.
İnşallah kardeşim o da senin görüşün anlıyorum
Yinede kimseye güvenme olur mu Kendi ayağın üzerinde dur
Gel bebeğim ben sana kildiririm
Bu siteden erkek istemiyorum
Bende
Ben sana alirim