Ortalıktan kaybolma isteği neyin belirtisi? +1?

Arkadaşlar uzun zamandır karamsarlığım ön planda çalışırken ederken her şey iyi ama insan bir köşeye çekilip ne zaman düşünmeye başlar işte o zaman karamsarlık başlıyor müzik açıyorum müzik ile moralimi bilerek bozuyorum her an mutsuzum karamsarım ve son olarak istiyorum ki bu şehirden gideyim telefon numaramı değiştireyim bütün sosyal ağlardaki hesabımı kapatayım kimseye bir şey demeden ortalıktan kaybolayım kimse bana ulaşamasın zaten kimsenin aklına geldiğim yok millet ulaşamasın resmen hani milleti n hayatından çıkayım silineyim istiyorum. Bunlar herhangi bir şeyin belirtisi mi?
Ortalıktan kaybolma isteği neyin belirtisi? +1?
Cevapla