Bazı kelimeler çok güzel...
Size güzel gelen o kelime veya sıfat nedir? 🌸

Bazı kelimeler çok güzel...
Size güzel gelen o kelime veya sıfat nedir? 🌸

Güzellikti önceden.
Annem bazen prensesim der. Hoşuma gider.
Coğrafya Hoca'm Güneş derdi. Hoşuma da giderdi. Bir de sonuna +M eki eklerdi. Güneşim olurdu. Galiba hiçbir bana denilen takma ad o takma ad kadar beni etkilemedi. Üstünden yıllar geçti. Güneşli kolye var mesela şu an boynumda.
Meleğim de hoşuma gider ama diyen hiç olmadı.
Güzelim denilince anlamsızca mutlu olmakla kalmayıp hemen peşinden “ güzelin miyim gerçekten😍” diye sorar, teyit eder daha fazla mutlu olurum.
Teşekkür ederiiim🤗💐
Rica ederiim 🎈
Sevgilimin söylediği her kelime ve sıfat beni çok mutlu ediyor ♥️
Cevap
10Cevap
Annem/Babam pamuk prensesim der, sevdiğim insan güzelim diye hitap edince hoş oluyor, aslında kimin söylediği büyük rol oynuyor 🤦♀️
Seni seviyorum cümlesi
Kimin söylediği önemli..
Sevdiğim insan herhangi bir kelimenin sonuna.. m harfi koysun yeter..
İnsanı insan yorar derler. Şöyle güzel sakin bir yerde, üç beş sevdiğim insan olsun yaşayıp gidelim. Mutluluğun formülünü verdim.
Farketmiyor, değerim bilinsin onu bileyim o bile yeter.
Aslında spesifik bir kelime yok, daha çok kimin söylediği önemli benim için.
Samimi içten olduğumu söeyenler beni cok mutlu ediyor
icten yazilan veya soylenen herhangi bi kelime bile yuzumu gulduruyor🙈
Hiç öyle kelimeler sıfatlar sevmiyorum, etkilenmiyorum, adım yeterli oluyor 😀
💜💜🌻🌻
Kelimeye gerek yok anlamak bile benim için yeterli
Hayatımın anlamı...
ölüyorum bunu duydukça
Dile pelesenk olan klişd şeyleri sevmiyorum İsmimle hitap da edilebilir bunu sorun etmem..
Ebrarımm ay tatlışım. Hiç denilmeyen güzel kelimeler onları da söyleyecek olan düşünsün
Gülüm güzelim ve ya ismime sahiplik eki ekleyip söylenmesi😌
karakterime edilen laflar ya da yüzüme filan
" Kızım" kelimesi hoşuma gidiyor
canım, tipsiz.💓sjdjwjs
Manita ‘ günaydın Şahin bakıslım ‘ dedıgı zaman.
Bana Özel söylenen herşeye kalbimi bırakırım
Ruh halime göre o anlık değişiyor.
Söyleyen güzelleştiriyor 🙄
tatlı sevimli olabilir
hiç bir kelime beni mutlu etmez sadece gözlerimin içine baksın yeter o beni mutlu eder
Yakışıklısın diyen arkadaşlarım oldu ama gitsin diyen olmadığı için düymak istediğim söz bu
Hele de kızlardan duymak benim için daha anlamlı oluyor
bilmem.
hiç düşünmemiştim.
Benim için özel olarak kullanilan kelimeler
Çok güzel gülüyorsun.✨
Hep gülersin inşallah hayat boyu☺️🥰
@gokhans333 teşekkür ederim. sizde 😊
Teşekkür ederim inşallah
Foto ve emojiler çok güzel ya☺️☺️
Hanımefendi.
çok güzelsin tatlısın
Yakışıklı
Kadınlar bana bebeğim dediğinde
Hicbiri
Kesinlikle güzelim
Güzelim - bebeğim
İyi ki varsın
Hatun
cok güzelsin 🥰🥰🥰
Küfür etmeleri
Zeki bulunmam
Hiç biri
🥳🌸🦋🐣🧡💋
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?