Evet kendimi çok seviyorum. Kendimi sevmem için mükemmel olmama gerek yok gerçi mükemmelim o ayrı ahahahaha. Artılarımla eksilerimle kusurlarımle güzelliklerimle iyi ki ben benim ahshah. Herkesin kendini sevmesi gerektiğini düşünüyorum. Her şey kendini sevmekle başlar. Kendini sevmeyen insanlar ne sevilir ne de bir başkasını sever. Kendini gömen insanları da sevmem.
Hayır ufak bir detaya bile takilabilirim ancak insanların normalde kendilerinde olunca rahatsız oldugu bir seyi de bazen bende olunca sevebilirim duruma göre deisiyo