Ben hep kalbimin sesini dinledim her zaman 🤗. Hoş gerçi bu yüzden başımıza gelmedik kalmadı ama olsun.😂.
Peki sen akıl insanı mısın kalp insanı mı? Hayatına duygularınla mı yoksa mantığınla mı yön veriyorsun? 🤔

Ben hep kalbimin sesini dinledim her zaman 🤗. Hoş gerçi bu yüzden başımıza gelmedik kalmadı ama olsun.😂.
Peki sen akıl insanı mısın kalp insanı mı? Hayatına duygularınla mı yoksa mantığınla mı yön veriyorsun? 🤔

Son karara kadar hep duygularım öndedir ama iş ciddiye binince mantığım devreye girer. Çünkü kalp istese bile, acı vereceğini bildiğim bir olaya atılmak, onu seçmek istemem. Biraz akılcı da olmak gerekiyo
Bu konuda tıpa tıp aynı düşünüyorum. Kalbim çok istese de aklıma yatmayan şeyler olunca devam edemiyorum bir yerden sonra. Sen de de bu var mı?
Yanlışa ne kadar çabuk hayır dersek doğruya o kadar çabuk raslarız diyorsunuz yani. 🥺🙈
Haklısınız. Belki de önüme çıkan engeller beni kim bilir hangi uçurumlardan korumuştur 🥺
Aman etme nolur. Bende sulugözün biriyim zaten. Oturup beraber ağlarız gari 😂
Aklımla yön veriyorum çünkü kalbimle yön verirsem ya yerimde sayarım ya da geri maraton koşarım. Çok şey kaybettirir çünkü. Kalbimi dinleyip pişmanlık içinde ağlayacağımı başta aklımı dinlerim belki gerçekler yorar ama eninde sonunda mutlu olan ben olurum.
O başka bir soruda yazdığınız burç muhabbeti ettiğimiz mantıkla ilgili görüşünüz ilham verdi bu soruya vallahi 😂.
Galiba haklısınız. Arada bi gönlümün gözüne sövesim geliyor 😂
Cevap
7Cevap
Kalbimle, duygularımla çok az mantıkla :) başka türlüsü benlik değil.
Aklım yön veriyor, zaten duygularım artık yok
Kalbimin sesini dinledim her zaman bundan sonra da böyle
Sizi hep yanıltsa bile mi? Hiç yanılmadınız mı?
Yanıldıgım oldu elbet ancak insan neyse odur mantıgın sesine kulak vermek beni ben yapan şeylerden uzak durmam anlamına gelir ben bunu istemem
Duygularımı bazen bastıramadığım zamanlar olsa da ben için en ağrısız yolu seçmek için mantıklı olanı yaparım.
Ağrısız yol derken 😄. Ölümü hatırlattı görüşünüz bana inanın. Acılı mı olsun acısız mı filan fjfjfjjf 😄
Hahah 😄 Yani şöyle, salt duygularımla hareket edersem sonucunda elbet üzülürüm canım yanar anlamında ağrı kelimesini kullandım.
Duygular bilmiyorum. Özellikle de birini sevince kör ediyor insanı hiç bir kusurunu göremiyorsunuz. Ya da bir tek ben mi böyleyim 😄🙈
Ben de öyleyim işte o yüzden sadece duygularla hareket etmek olmaz, yanlış yaptırır insana.
Aklımla mantığımla hareket etmeye çalışıyorum ama duygularım sık sık ele geçiriyor beni
Genelde bu tarz durumlarda kişilerin ilişkileri çok gelgitli ayrıl barışlı oluyor sanırim 🤔
Yok ya bir kere ayrılırsam bir daha devamı gelmez benim için
Kalbimle aklım habire savaş içinde oluyor. bombos yaşıyorum yön veremiyorum akışa biraktim
Ben de neredeyse aynı durumdayım. Ama sanırım yanlış yolda olduğumdan %100 emin olana kadar kalbimin sesini dinliyorum. Sen?
Bende o şekilde. Eskiden mantığı kullanmak daha kolay geliyordu ama şu sıralar öyle degil
Kalbinizdeki şey aklınıza yatmadığında içiniz içinizi yiyor değil mi 🤕
🍃😂malesef
Genel olarak mantığım ile hareket eden ve inancın doğrultusunda yaşayan bir insan olarak hayatıma yön vermeye gayret ediyorum.
Her ikisiyle de yön verdiğimi düşünüyorum. Ama aklım bir tık daha önde.
Peki bir şeye kalbiniz onay vermese ama size mantıklı gelse ne yapardınız?
Bu durumda kalbimi dinlerdim büyük ihtimalle.
Kadınlar duygusal varlıklar diyorlar ama kadınlar bence erkeklerden daha mantıkçı 😄
Biraz öyle olabilir 😄
Benim için ikisinde eşit
Yani hem yürekten sevmeli hem de o insan aklınıza yatmalı doğrumudur 😎
Aynen öyle
Her zaman pusulam aklımdır.
Peki hep mi böyleydi yoksa zamanla tecrübeyle mi aklınızla yön vermeye karar verdiniz?
Her zaman böyleydi.
Aklimi kullanabilmek icin sınırları zorluyorum
Duyguları yönetmek gerçekten zor. Ben bu akılcıları oldum olası anlamadım ya nasıl yapıyorlar 😄
Nasıl aldırabiliriz.😄. Var mı bunun bir operasyonu epilasyonu filan 😄 söküp alsınlar yeter gari 😂
Peki ya kazık yemekten anlamıyorsa insan. Yine gidip saçma sapan bir şey için ölüp bitiyorsa? Biri dünyanın en kötü insanı olsun. Onu seviyorsam koşar yine sarılırım. Ben de de o derece ahmak bi kalp var 😂
Galiba evet. Bu gidişle ya bam tellerini sıyırcaz ya sap ayarı bozulcak 😂
kalbimle
Şuraya goccaman bi kalp bırakıyorum
❤
Her şey gönlünüzce olsun 🤗🍀
Harmanlayıp... Sol beyin ve sağ beyin olarak.
Galiba benim sol tarafta tutukluk var. Mantıksız ne varsa çekici geliyor 😂
Genelde akıl
Kalbin çok istese bile mi?
Sor olsa da evet
İkisiyle
Akilla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?