Malum mübarek Pazar günü.. İlk şart şekerleme ama sıcaklar izin vermiyordu..

Malum mübarek Pazar günü.. İlk şart şekerleme ama sıcaklar izin vermiyordu..

Hiç uyumadım. Uyumamışsan sabah suyuna balık avlamaya indim sahile. Bir tane yakaladım sonunda. Hava sıcak balık bozulmasın diye erkenden eve geldim. Uyurum sanırım.
Aslında sahilde şezlonglarda uyudum diye hazır girmiştim ama balık alınca zorunlu eve döndüm. Akşama kadar denizde takılmak istiyordum ama olmadı.
Öncelikle bir kahvemi içiyorum, ardından yarım kalan kitabım varsa okuyorum. Biraz haberlere göz gezdiriyorum, kahvaltı hazırlıyorum, yiyorum. Dışarıda işlerim varsa, hallediyorum yoksa evimde vakit geçiriyorum.
Müzik açıyorum, keyifli keyifli yataktan çıkıyorum, kahve makinesine doğru yol alıyorum :D
Ilk olarak horozlarima bakıyorum , sonra çay koyuyorum 💜💜🌻🌻🌻


Cevap
26Cevap
Uyanır uyanmaz saate bakarım ve eşime sarılıp biraz daha şekerleme yaparım.
Kahve içiyorum ilk önce
Her sabah su içer sigara yakar duşa girerim.
İlk olarak kahve yapıp sigaramla keyif yapıyorum yarım saat telefona takilirim sonra gider ocağa çay koyarım 😄🤣😂
Yaşıyorsun bu hayatı :)
Kimsem yok , uyanır uyanmaz pazarları yüzümü yıkayıp fırına koşuyorum taze simit almak için kahvaltılık.. ilk aktivitem
4 de kalktım..
Poğaça hamuru mayaladım, namazımı kıldım, poğaçaları hazırlayıp tepsiye dizdim şu an fırının ısınmasını bekliyorum 😀
Dişlerimi fırçalayıp yüzümü yıkayıp kahve içiyorum
Pazar da dahil her sabah ilk olarak koşuya çıkarım, uykumu açar beni kendime getirir.
Telefona bakıyorum sadece sonra da kendime ve hayatıma sövüyorum.
Ben suya koştum bu sabah çok susamıştım uyandığımda 🥵
Normalde ilk telefona sarılırım ama bugün gözümü açtığımda evde bile değildim😅
Uzun uzun böyle pencereden dışarı bakıyorum hayatı sorguluyorum klasik pazar aktivitesi
İlk su içip yüzümü yıkarım sonra telefona bakıyorum.
Su içiyorum sonra biraz spor sonra kahvaltı.
İlk olarak bir kahve içerim her zaman. Duş alırım sonra kahvaltı faslı.
Spordan geldim şimdi. Kahve yapacağım kendime.
hiçbir şey yapmıyorum şu an, hiç uyumadığım için zombi gibi soru cevaplıyorum.
ilk işim telefona bakmak sonra bir sigara yakıp işemeye gidiyorum😂
Bakıyorum güneşim doğmuş gidip elimi yüzümü yıkıyorum kendime geliyorum sonra sağlam bi kahvalti
Su içiyorum sonra telefonuma bakıyorum.
Pazar günü bana Mübarek degil, Müslümanim. Kalkip önce dus, sonra kahvalti yapiyorum.
Telefonu elime alıp bildirimlere bakıyorum
Kahve ve sigara
önce almak bir duj sonra kahvaltı so ra arabamla çıkıp gezmeler
Klima açar devam ederim, o yoksa en kötü vantilatör..
Valla ben sadece pazar değil hergün kalktığımda soğuk su içiyorum ilk olarak😁
Evli olsam yapılacak şey belliydi ama şimdi uyanır uyanmaz telefona bakiyom
saate bakarım genelde
Uyanmaya çalışıyorum 🙈😂
Her zaman ki gibi ilk isim dişlerimi fırçalarım..
Yatağımı toplayıp kahvaltı hazırlıyorum.
Sevişiyoruz ilk olarak.
Müzik açıp kahve içiyorum
Telefonuma bakıyorum saat kaç diye
Direkt kahve koyuyorum kendime
Hemen çayı demlemeye koşuyorum
Kamyonu devirip iyi bir gevşiyorum💦😉
Önce hayatı sorguluyorum 😄
Telefona bakıyorum sonra kahvaltı
Kahve yaparım kendime…
Kahvaltıyı hazırlıyorum 😅
Kahve yapıp telefona bakıyorum
mastürbasyon
Kiliseye mi gitmek gerekiyor 😀
Sevişme gun boyu
Seks.. Seks olmaz ise mastirbasyon
El yüz yıka kahvaltı hazırla
😂😂
Gerı uyuyorum 😂
Duş alıyorum
Gezmeye çıkıyoruz
Kahvaltı sonra film dizi 😅
Pazar kahvaltısı
İşe gidiyorum 😏🙄
Kalkıp su içip yatmaya devam
Geri yatıyorum
Şu içip telefona bakarak çay suyu koyuyorum
Twtrda ni süre vıdeo izlerm
Once telefona bakarım duş kahvaltı
Saate bakıyorum
Yatak keyfi
Şu içiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?