Sorum detayda lutfen yardim edin ben niye boyle ezik bi insanim?

Arkadaşlar biraz egolu olmak istiyorum o kadr kötü insanlar icin de saf kaliyorum aslinda saflik da degil benimkisi eziklik cunku beni seven insanlara karsi agzim xl ama beni sevmeyen arkamdan konusan insanlara iki kelime soyleyemiyorum insanlarla basedmiyorum mesela hic sevmedigim arkamdan konusan iki yuzlu bi kızi bile yolda gordugumde ilk selam veren benim sanki o an vermesem kendimi cok kotu hissediyorum ama sonra kendime sövüyorum cunku onlari haketmiyolar ve bende onlardan nefret ediyorum lutfen yardim edin nedir benim bu kendimle çektigim

Güncellemeler
+1 yıl
Cevremdeki insanlara bakiyorum bide kendime ben daha güzelim cok cok basariliyim ama biseye yaramiyo galiba
Sorum detayda lutfen yardim edin ben niye boyle ezik bi insanim?
Cevapla