Vasıfsız, beceriksiz, yeteneksiz oldugum için ortamlara girmeye utanıyorum?

Cidden utanıyorum arkadaşlar soru troll falan değildir.

2 yıllık ön lisans bile bitiremeyen bir iş elinden gelmeyen yürümeyi bile doğru düzgün beceremiyorum ayağım aksıyor biliyorum daha büyk dertler vvar ama herkesin derdi kendine.

40 kilo erkek mi olur be o benim işte yaşım 25 olacak

Vasıfsız, beceriksiz, yeteneksiz oldugum için ortamlara girmeye utanıyorum?
Cevapla