Bir yıl boyunca cansız bir nesne olman gerekse, hangi nesne olmayı seçerdin?


Şu ülkede cansız mankenin, damacananın, kırmızı topuklu ayakkabının başına gelenleri düşündükçe cansız nesne olma fikri bi dehşete düşürdü düşürmedi değil. Ülkenin bende yarattığı psikolojiye bak soruyu nasıl algılıyorum.
Sen silah ol bari
Onu da birine sokarlar olan yine bana olur.
Sokmak diyince maden suyu şişesini unuttum onun da akibeti vahimdi. Çay bardağı da var o da aynı kaderi yaşadı. Salatalıktan hiç bahsetmeyeyim.
Peki köprü ol 🙂
O olur üstümden intihar etmelerinde bir sakınca yok xhxjsk
Tamam ozaman hafta sonları geçerim üstünden
Hayatta üstümüzden geçiyor sıkıntı yok kardeş.
Hayat sana çektirdi isyankâr davranışlarını hissettim
Hiç belli de etmem hayret nasıl anladın ya 🤔
Ben bir insanım hislerim var
Neyse sana bir şarkı söyleyimde gideyim...
Bunca gamı bunca derdi
Zalım felek bana mı verdin?
Bunca gamı bunca derdi
Zalım felek bana mı verdin?
Herkes muradına erdi
Yine cananım gelmedi
Erisin dağların karı
Soldu gönlümün baharı
Ecel kapımı çalmadan...
Ayna olabilirdim ya da saksı...
Ayna ol ben sana bakarım
Hangi yönünü çok seviyorum
Biliyor musun sevgilim...
Rafet el roman
Seni seviyorum 🙂
Müsait olunca dinlerim şarkıyı 🙂 şu an kuaför deyim
Evet dinledim 🙂
Cevap
5Cevap
Bilgisayar
Telefon hatta mümkünse idtediğim kişiletin telefonu olayım da her şeylerini öğreneyim rjcmdkdl
ben saat olmayı isterdim. duvar saati.
Televizyon. Millet beni izlesin
Ruj olmak isterdim
Milletin ağız kokusunu çekersin ozaman
vitrin kimse ellemezdi yıl boyu oh
Vitrinin kitaplık bölümü var
Bulut
Dıldo
Ne yapardın onunla
Ayna
Heykel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?