Sürekli olumsuz şeyler olmak zorunda mı? Neden her şey hep üst üste geliyor?

Ömrüm çürüdü bu yaşta sanki çok normalim bir de başkaları her gün sorun çıkarıyor bıktım vallahi başım çatlıyor artık. Normalde üst üste gelir bir durur bende o da yok taramalı tüfek gibi durmuyor

Sürekli olumsuz şeyler olmak zorunda mı? Neden her şey hep üst üste geliyor?
Cevapla