Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu basit olarak algılayın yüksek sesle müzik açmak vesaire ✌

Bazen yılışık sandığım kişinin samimi birisi olduğunu anlıyorum. Kişinin özü o. Fazla sıcak kanlı ve iyi niyetli oluyorlar.
Cevap
9Cevap
Cahillikleri sadece
Kolay kolay kimseyi yargılamam çünkü kendime yapılmasını istemediğim bir şeyi başkasına da yapmam
Bunu yapmam banane de yalnız çok yargılamaya maruz kalırım
Artık hiç birsey umrumda bile olmuyor artık bakıyorum sadece büyük bir yanılgıymışm
Aynen dediğiniz gibi, bilen yargılamaz çünkü karşıdakini anlar ve anlamak kapsayıcı bir şeydir.
Ben şahsen insanlari yargilamiyorum herturlu insan oldugunu kabullenmek hosgorulu bakmak lazim. Bu olgunluktur bence
Düşüncesiz konuşmaları
İnsanları yargilamam
akepelileri.
Yok yargilamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?