
En çok hangi mevsimin renklerini seviyorsunuz?

En çok hangi mevsimin renklerini seviyorsunuz?
Ben çok severim kışı, kar’ı, yağmuru, havanın kapalı olmasını. Dışarıda gök gürlerken, senin elinde sıcacık çayın, kahven olduktan sonra dünyanın sonu gelse umurumda değilmiş havasında olurum hep. Hele ki bir de sıcacık bir sevgilin, eşin varsa yanında o mevsim hiç bitmesin ister insan. Bu yüzden bu mevsim bana göre aşk mevsimi, sakin ve dingin bir hayat sevenlerin mevsimi, kısacası benim mevsimim.
Cevap
6Cevap
Son bahar
Sonbahar
Tabii ki sonbahar..
Yaz aşktır 💜💜
Sonbahar... 🥂
Kış mevsimi
Sonbahar
sonbaharin
İlkbahar
Sonbahar ve kış
Sonbahar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?