Gidip yatayım en iyisi
Yarın bakarım cevaplara artık gelirsem 🙄😒
#maripositahumana #kscan #durumbu #kssoruyor
Yarın bakarım cevaplara artık gelirsem 🙄😒
#maripositahumana #kscan #durumbu #kssoruyor
Kendime kızdığım konular var elbette. Bu kadar değersiz kişilere verdiğim değerden ötürü. Vallahi sadece tekme atmakla değil bizzat öldürsem yinede az bile diyeceğim kişi var 😂
Gelirler şimdi ne yaptık diye 😹 aman dikkat
Kafa göz dalasim geliyor kendime bazen ama bazende yerim seni ben modu ahahah
Eig icin teşekkür ederim 🙂
Rica ederim 😇
Bazen yapmadığım şeyler için kızıyorum.
Rica ederim😇
Cevap
7Cevap
Kendime kızmıyorum hiç bir konuda
Çok oluylr bazen, tekme tokat dayak yemek istiyorum
Yalnız değilmişim 🙄
Sporcuyum 😏
kendıme kızmam cunku ben yapmısımdır.
Evet niye dogdun mk diyorum
Yoo ben genelde kendimi kızmam
Genellikle
Yat aşşa yat 😃
Var tabikiii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?