Sizce erkeklerle yapilmasi gereken tek sey gonul eglendirmek mi?

Hiç aldatilmadim ama etrafimdaki evli, sevgilisi olan erkekleri gözlemledim de erkekler sadık olamaz gözleri sürekli dışarıdadir bundan birkaç yıl önce bi tanıdık kadın öldü kocası 40 gün sonra baldızına sarktı erkeklerde duygu denen birsey yok

Güncellemeler
+1 yıl
Oyuncak gibi görüyorlar kadını eğer daha güzelini görürse ya da uzun süre aynı kişiyle olursa eşine sevgilisine ilgi göstermeyi bırakıp başkalarına gidiyorlar bu yüzden evlilik kadınlar için saçma ve çok can sıkıcı birsey
Sizce erkeklerle yapilmasi gereken tek sey gonul eglendirmek mi?
Cevapla