Güncellemeler
+1 yıl
Oyuncak gibi görüyorlar kadını eğer daha güzelini görürse ya da uzun süre aynı kişiyle olursa eşine sevgilisine ilgi göstermeyi bırakıp başkalarına gidiyorlar bu yüzden evlilik kadınlar için saçma ve çok can sıkıcı birsey
Hiç aldatilmadim ama etrafimdaki evli, sevgilisi olan erkekleri gözlemledim de erkekler sadık olamaz gözleri sürekli dışarıdadir bundan birkaç yıl önce bi tanıdık kadın öldü kocası 40 gün sonra baldızına sarktı erkeklerde duygu denen birsey yok
Lan ciddiyim benim karım ölse benim dünyam başıma yıkılır lan. Ama ben gerçekten seven birisiyim. Ne bileyim ya saçlarını oksayisim. Filan gelir. Yerine birini koymak çok zor
Cevap
3Cevap
Sadakati bilmeyen kişiler için evet öyle.
Genellemelerin hepsi yanlıştır
Erkekler olabilir ama saydıkların adam değil
Dileyen yapabilir sadece bir mesaj kadar uzağım 😀
Evet
Evet canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?