Herkese merhaba, arkadaşımla beraber uyarı yedik ofiste?

Ama arkadaşım beni suçluyor iş dışında muhatap olmayalım dedi.. çok kötü hissediyorum kendimi ölümden beter..
Herkese merhaba, arkadaşımla beraber uyarı yedik ofiste?
Cevapla