Gülmek, şu hayattaki en güzel eylemlerden biri değildir de nedir? 🤩
Bir gününüzü düşündüğünüzde yüzünüzde daha çok tebessümler mi açıyor yoksa o tebessümler açığa çıkmayı mı bekliyor?
Bol gülüşlü günleriniz olsun! 💛

Gülmek, şu hayattaki en güzel eylemlerden biri değildir de nedir? 🤩
Bir gününüzü düşündüğünüzde yüzünüzde daha çok tebessümler mi açıyor yoksa o tebessümler açığa çıkmayı mı bekliyor?
Bol gülüşlü günleriniz olsun! 💛

Bir huyum var iyimi ya da kötümü bilmiyormuyum... hayatımda iyi ya da kötü ne yaşarsam yaşim sürekli gülümsüyorum bazen gülünce etrafımda ki insanlar da gülümsüyor ve bu beni mutlu ediyor gülümsemeyi seviyorum sanırım.
Aynı huydan bende de var. Güzel bir özellik bence, çak! 😂🖐
O klavye ile hepimizin başı dertte. Anlıyorum ben, dert etme.. 😂
Mutluluk benim için hiçbir zaman bir tanıma sığmadı. Belki de bu yüzden mutluyken bile, bunun farkına varamadım. Sonra da bu tanımı aramayı bırakıp huzura odaklandım. Belki mutlu değilim ama çok huzurluyum. Huzurlu olduğum için yüzüme yansıyor, sırıtıyorum. :D
Huzurun daim olsun! 🌸
İşten dolayı tam somurtkan şirin olacakken, aklıma sen geliyorsun ve bir anda gülen şirin oluyorum 🙃❤
Sen gülünce güller açaar...😄
Cevap
17Cevap
Gülmediğim bir günü, yaşadım farketmiyorum. İlla ki, gülümseten bir şeyler yaşıyorum. :)
Hasta değilsem gülen şirin
Değişir sürekli genelde aynı olmuyorum
Genel olarak stabildir. Yani gülünmesi gereken yerde gülerim. Akşama kadarda gülümsemem şahsen.
Şirin baba modunda takılıyorum. Millete akıl vermekten akıl kalmadı
Her ne kadar aşırı yoğun bir iş temposunda çalışıyor olsam da, genel olarak gülümseyen ve esprili bir ortam oluşturmaya çalışıyorum..
Gülmem tebessüm ederim. Ciddi biriyimdir normalde.
Normalde güler yüzlüyüm fakat duruma göre de değişkenlik gösterebilir :))
Benim ki daha çok, kırmızlı başlıklı Şirin Baba gibi.
Ortaya karışık bir şey. Bazen gülen bazen somurtan bazen uykulu bazen huysuz şirinim ben. 😅
Yüzüm gülmese gözlerim gülüyor.. seviyoruz bu yaşamak işini
Daha çok gülen şirin oluyoruz.
Bu aralar somurtkan.
günün getirdiklerine ve yaşattıklarına göre değişir.
Oguzhan koç😍 neyse konuya dönersekk.. bize gülmeler yakışır.. gülen şirinim
Bugünüme bakarsam ne gülen, ne somurtan sadece ölen 😑 Onun dışında genelde gülen
Somurtkan şirinim güldüren çıkarsa arada neşeliye geçiş yapıyorum
Somurtuğum ben..
Ifadesiz sirin
Somurtkan genelde
Güçlü şirin 👊🏻
Çok gülerim, neşeliyim ben.
Dıştan gülen, içten ağlayan
Somurtkan şirin kalp ben
Her saniye ruh hali değişebilen değişken şirin
yerine göre gülerim somurtkanda durmma yani
Ay ben somurtkanım daha çok :( %60 falan
Ortasında gezen şirin
Çok şükür gülmek ağır basıyor
somurtkan şirin 🙄
Gulen sirin
Somurtkan cicegm ben
Somurtkan
İkisinin ortası bşi galiba 🙂
Şirin tatlı seksi
Eglenmeyi seven
Somurtkan
şirineyim
Somurtkan. 😒
Değişiyor bu
Gülen şirin
Şirin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?