Çok çabuk gaza geliyorum, siz de böyle misiniz?

Normalde çok sinirli değilim lakin bu aralar en ufak şeyde kafam atıyor. Kavga etmeye yer arıyorum. Trafikte olsun işte olsun tahammül seviyem resmen yok gibi. Birisi ters bişey dese asla alttan alamıyorum. Sonradan pişman oluyorum ama elimde değil bigün birinden b1çağı yiyip kalacam ama her şey çok geç olacak işte.
Siz de böyle misiniz?
Çok çabuk gaza geliyorum, siz de böyle misiniz?
Cevapla