İnsanı yapısı gereği hiç sevemeyen var mı?

Ben küçüklüğümden beri aynıyım.. Biz insanlarin hep leş bir varlık olduğunu düşünmüşümdür, hepimiz ayri bir dert ayri bir sıkıntı değil miyiz?
İnsanı yapısı gereği hiç sevemeyen var mı?
Cevapla