İki seçenekten birini uzun süre yapabilecek fırsata sahip olsanız, hangisini seçersiniz?
Evinizde oturmayı mı yoksa gezip dolaşmayı mı? 🧚♀️

İki seçenekten birini uzun süre yapabilecek fırsata sahip olsanız, hangisini seçersiniz?
Evinizde oturmayı mı yoksa gezip dolaşmayı mı? 🧚♀️

Ben hep bir şeyler inşaa etmek istediğim için, evde geçirmek istemezdim. Düşünsene hep evdesin, bir amacın yok beni yorardı. Küçüklüğümüzden itibaren hep bir sınav, okula yönelik şeylere hazırlanıyoruz. Hayatımız okullarda geçiyor, neden çünkü iyi bir yer kazanıp daha iyi mesleklerde çalışmak istiyoruz. Neden, çünkü daha çok kazanmak için. Daha çok kazanmayı neden istiyoruz? daha iyi olanaklarla daha güzel bir yaşam kurmak, sıkıntı çekmeden istenileni yapabilmek, çocuklarımız vs var ise onlara daha kaliteli bir yaşam sunabilmek için. Bunu neden istiyoruz? çünkü bunları yaptıkça daha mutlu olacağımızı düşünüyoruz.. sonuç olarak, mutluluk için yaşıyoruz işte..
Madem gelmişiz dünyaya, yaşıyoruz; mutlu olalım. :) hep çabalayalım, bir amacımız olsun ki hayat anlam versin.
Aslında imkanım var. Ben dışarıya çıkmaktan gerçekten nefret ediyorum. Bu yüzden evimden hiç dışarıya çıkmamak isterdim. Nadiren çıkıyorum zaten orası ayrı.
Sınırsız aburcubur, kitap ve dizi olduğu sürece evim evim güzel evim 😂
Evimden hiç çıkmamayı tercih ederdim ben ya 😅 evim evim güzel evim, canım evim 😂
Adam, adam!!! 😂
Cevap
22Cevap
Bazı zaman eve gelesim olmuyor, bazı zaman evden çıkasım. Tamamen modumla alakalı durumlar.
Evime girmemek
Bir ara evi otel gibi kullanırdım. Dışarıya fazlasıyla doymuş biri olarak şimdilerde evdeyim. Yine de hayat sokakta daha güzel. Evin içi huzur, dışarısı eğlence 🥳
Evimden çıkmama fikri daha iyi. Tehliken daha uzak..
"Hiç" kelimesi zorlaştırıyor durumu. Özlerdim, ama bazen bunaldığımda oluyor evde. Arada kaldım bilemedim.
İşin sırrı orada...😄
Zor soru.. Karar veremedim.. Yatağımı özleyebilirim çünkü..
Ben hep evcimen birisi oldum. İsim biter bitmez kendimi eve atanlardanim ama gezmek kesif yapmak bir hobi benim için o bambaska bir durum. Yoksa avm gezeyim sokak gezeyim bana göre degil
Evimde oturmayı tercih ederim. halı ila tutturacak olursa bir yere gidelim diye 5 dakikalığına beni oraya götürüp getirmesini isterdim 😉
Kardeşim evlenene kadar eve girmek istemiyorum o evlendikten sonra da çıkmak istemem ne de olsa gidecek.
Evi de severim ama nasıl olsa dönüp dolaşıp geri eve geleceğiz, bu yüzden gezmek diyorum yorulma pahasına...😅
Vay çok güzel soru. Eğer evde yapabildiklerimi dışarda yapabiliyorsam eve girmemeyi tercih ederdim
Yeterince gezdim sanırım evde olmayı tercih ederim.
evimde oturmayı derdim, ama sıkılırdım zamanla
Evden hic cikmamayi tercih ederim. Kocamda tam tersi gezip tozmayi seviyor
Çıkınca evimi özlüyorum evdeyken işimi arkadaşımı vs özlüyorum 🤷🏾♀️
Eve hiç girmemek asırı yorucu olur. Evden çıkmamak diyeyim
Evden çıkmamayı tercih ediyorum hele bu sıcaklarda 😪
evden hiç çıkmamayı tercih ederim.
emekliyim.
zaten evden hiç çıkmıyorum.
kafam rahat.
Gezip dolaşmayı tabi ki, napıcam evde otur otur😅
Eve girmemek offf kafayı yemiş olmalıyım😱😱😱😱😱😱😱
zaten sürekli evdeyim gerçekten sürekli haftalarca evde kalabiliyorum ama bi zaman sonra çok sıkılıyorum
İmkanım olsa markete bile gitmem, o kadar evi seviyorum.
Evden eşya alıp girmeyeceksem eve girmemeyi seçerum ama eşya alamicaksam kesunlikle evde durmak
Sadece tek yaşamak ve insanlardan uzak durmam gerek umarım başarabilirim
Sanırım çıkmamayı tercih ederdim… 🥲
Pandemi de çıkmadık ama evde olmadan olmuyo
Hiç çıkmamayı 🫠
İkisini de tercih etmezdim ya
Zaten çıkmıyorum eve girmemeyi seçerim
Evden çıkmama
Evimden çıkmamayı
Hiç çıkmamak en güzeli
Eve Hiç Girmemeyi Tercih Ederim Tabikide
evimde oturmak istiyorum artık :)
evim gibisi yok 😄
Eve hiç girmemeye
Evden hiç çıkmamak.
Girmemeyi
Ortaya karisik
Evden hiç cikmamayi
Eve girmemeyi
eve hiç girmemeyi
Uzayda olmayı
girmemeyi
Hiç çıkmamak
Evimden hiç çıkmamayı
Çıkmamayı
Evden hiç çıkmamak
Eve hiç girmemeyi
hic cikmamak sanırım
Eve girmemeyi
Çıkmamayı
Evden çıkmamak
Hiç girmemeyi
Hiç çıkmamayı
Eve hiç gelmeyen :)
Çıkmamak 👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?