• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

İsminizden memnun musunuz? İsme göre arkadaş seçer misiniz?

Abdurrahman00t
Abdurrahman00t Takip Et
FenomenMaster Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
124
Yapay Zekaya Sor
Soruya görsel bulamadım bir türlü fkdk Kızlar beğendi.
Soruya görsel bulamadım bir türlü fkdk Kızlar beğendi.
İsminizden memnun musunuz? İsme göre arkadaş seçer misiniz?
Cevapla
Memnuniyet Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Headlines
    Headlines Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    İsmimden memnunum. İsme göre arkadaşlık seçmek kadar komik bir şey olamaz. İsmi karakterinimi belli ediyor? veya davranışlarını aşırı komik. Şahsen arkadaş seçerken çok seçiciyim. Duygularım değerlidir, öyle herkese açamam. İsme göre de yargılamam.. isimden ziyade tutumlarıdır dikkatimi çeken.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • viasomnia
    viasomnia Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 623 cevap paylaştı.

    ismimden memnunum, seviyorum. isme göre arkadaş seçmedim bu zamana kadar çünkü çevremdeki insanların ismi de genelde çok güzel, yani tuhafıma gidecek bir isimle karşılaşmadım bu zamana kadar ama karşılaşırsam da sadece tuhafıma gider. ismiyle onu yargılayacak değilim.

    1
    0 Yorumla
  • İrşii
    İrşii Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    İsmimden memnunum. Arkadaşlarımı karakterine göre seçerim onun dışındaki faktörlerin etkisi yok. Yani nereliymiş adı neymiş hangi burçmuş bunlar önemsiz şeyler

    1
    10 Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Başak mıydı burcun 😃

      Yorumla
    • İrşii
      İrşii
      +1 yıl

      Ta kendisi :D

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Dur ismini de bulcam omm 🧘🏻‍♂️

      Buldum tamam.

      Yorumla
    • İrşii
      İrşii
      +1 yıl

      Bence bulamadın.. 😄

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Buldum 🧘🏻‍♂️

      Yorumla
    • İrşii
      İrşii
      +1 yıl

      🙄

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Adını görüşte söyleyecek halim yok 🧐 buldum diyor isem buldum.

      Yorumla
    • İrşii
      İrşii
      +1 yıl

      Görüşte söyleme zatenn

      Yorumla
    • İrşii
      İrşii
      +1 yıl

      Teşekkürler 🌸

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Ricalar 🌼

      Yorumla
  • -Afroditimsi
    -Afroditimsi Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır ismimi hiç sevmiyorum

    1
    3 Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Sebep? Modern mi değil

      Yorumla
    • -Afroditimsi
      -Afroditimsi
      +1 yıl

      Sevdiğim bir isim değil , modernlikten ziyade sülalede zaten ölmüş dahil 5 kişide benim ismimden var. İnatla sürekli aynı ismi koymaları çok saçma..

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Evet bunu ben de saçma buluyorum.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

60

Cevap

16

Cevap

  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    Az önce eşim ismimi koluna dövme yaptırmak istediğini söyledi. Asla olmaz dedim ismim dövme yapılacak bir isim değil dedim. İsmim modern değil. İnsanları isimlerine göre seçmem degerlendirmem.

    1
    0 Yorumla
  • 54srp
    54srp Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 44
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.

    İsmimden memnunum. Arkadaşım dediğim kişilerin ismine takılmam..

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Kendi ismimi sevmiyorum ama isme göre arkadaş seçmem

    1
    0 Yorumla
  • Stoneeecold
    Stoneeecold Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Memnunum bazı ismler ölür , doğar , kimisi tekrar dirilir zamanla yaşlanmış bir isim olduğundan ya da anlamı ilk zamandakinden farklılaşıp kötü anlama geldiği için sevilmez. İsimden önce o ismin arkasını dolduran, manalandıran kişi önemli. X Æ A-Xii bu isimden daha garibi olmaz. 🙂

    1
    1 Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Bu ismi nasıl telaffuz edecez 🙄

      Yorumla
  • Lobellia
    Lobellia Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Pek memnun olduğum söylenemez. Küçüklüğümden beri sürekli ismimi bilerek veya bilmeyerek yanlış söylüyorlar. Sinir oluyorum bu yüzden.

    1
    5 Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Onları boş ver senin ismin güzel.

      Yorumla
    • Lobellia
      Lobellia
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙃

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Rica ederim. ✨
      Boynun acır bakma öyle 😃

      Yorumla
    • burct
      burct
      +1 yıl

      Evlilik gördüm

      Yorumla
    • Lobellia
      Lobellia
      +1 yıl

      Bakmam 🥹

      Yorumla
  • YarabantlıRakıŞisesi
    YarabantlıRakıŞisesi Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    +1 yıl

    Adımı beğeniyorum. Adıma göre yaşamaya çalışıyorum. Arkadaşı, standartlarıma göre seçiyorum. Mesela Kerim diye bir arkadaş vardı kdkdkd. Makarası çok dönerdi..

    1
    0 Yorumla
  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    İsmimi seviyorum, isme göre arkadaş seçmem tabiki ama bazı isimler çok tuhaf geliyor ve arkadaşlarıma yakıştıramıyorum mesela dedesinin ninesinin ismini koymuş adıyla yaşasınmış yahu sen koydun da bu çocuk ilerde isteyecek mi bu ismi ne bağnazlık ya.

    1
    1 Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Kesinlikle katılıyorum.

      Yorumla
  • BanaNeHa
    BanaNeHa Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl

    Memnunum, o kişinin ismiyle değil kendisiyle arkadaş oluyoruz. O isimden çok kişide olabilir ama onun dostluğu kimsede olmayabilir..

    1
    8 Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Çocuk adını unuttum ben senin. Hep çocuk dediğim için 😃

      Yorumla
    • BanaNeHa
      BanaNeHa
      +1 yıl

      İyi ki unutmuşsun :D

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Niye iyi ki? Bilinmek istemiyor isen tanımamazlıktan gelirim

      Yorumla
    • BanaNeHa
      BanaNeHa
      +1 yıl

      Yok be ne bilinmemek istenmemesi bilmeyen kalmadı artık :D adım Naciye diye yutturmaya çalışırdım ahdjs maksat eğlence

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Yuttaramazsın. İsmini duyunca hah buydu derim

      Yorumla
    • BanaNeHa
      BanaNeHa
      +1 yıl

      O zaman yeni isimler düşüneyim ben ahjjds bu değildi dersin diğerkine geçerim en sonunda pas dersin🤪

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Sormayacam 😃 sen de kalsın ismin

      Yorumla
    • BanaNeHa
      BanaNeHa
      +1 yıl

      Bence de :D çocuk demen daha iyi

      Yorumla
  • seymabasu1
    seymabasu1 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    +1 yıl

    Yani pek memnun değilim
    İsme göre arkadaş seçmem tabii ki

    1
    0 Yorumla
  • Neyapacaksınkiiiiii
    Neyapacaksınkiiiiii Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Memnunum, yani ne yapalım konmuş bir kere.
    İsme göre arkadaş seçmem, karaktere göre seçerim.

    (Ayrıca bu kız beğenmedi 👎)

    1
    5 Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Neden ya 😃

      Yorumla
    • Neyapacaksınkiiiiii
      Neyapacaksınkiiiiii
      +1 yıl

      Sevmem ki bu adamı

      (Bir de senin ismin çok güzel 🌠 )

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Senin güzel bakman daha güzel yapıyor 🥳 teşekkür aslancık 😬😬 Senin isminde güzeeel

      Yorumla
    • Neyapacaksınkiiiiii
      Neyapacaksınkiiiiii
      +1 yıl

      Teşekkür ederim ☺

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      🌸🦁🌸😬

      Yorumla
  • Sorucannn
    Sorucannn Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 87%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    İsme göre arkadaş seçmem

    İsmimi seviyorum 🤗

    Ya sen?

    1
    2 Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Ben de seçmen, memnunum ismimden 😬

      Yorumla
    • Sorucannn
      Sorucannn
      +1 yıl

      Ne güzel 😅😅

      Yorumla
  • Perikızı__
    Perikızı__ Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Seçmem ama bazı isimler konusunda düşüncelerim var. Belki biri değiştirir diye düşünüp duruyorum.

    İsmimden memnunum ya da değilim gibi bir yorum yapamayacağım. Öyle çok büyük bir şikayetim yok.

    1
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.

    Memnunum , isme göre arkadas seçmem.
    Satılmış diye arkadasım var seçsem böyle olur mu 😂

    1
    4 Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      😂😂 bir süre sonra insan garipsemiyor.

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Arada dalga geçiyorum o kadar olur. 30 yaşına geldın hala kıme neden satıldın bilen yok. Annen baban sana bunu neden yapmıs. El kadar bebeye bu isim konur mu falan diyorum 😂

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Bu kadar gömme 😂😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Alısık o ya. Daha doğduğu zaman anası babası gömmüş zaten 😂

      Yorumla
  • heyybenesra
    heyybenesra Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Memnunum kötü değil herhalde.😅
    İsme göre de arkadaş seçmiyorum tabiki
    Peki sen memnun musun?

    1
    3 Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Bir dönem değildim -ergenlik zamanı- anlamını anladıkça, benimsedikçe sevdim. Bayılıyorum şimdi 😃

      Esra ismi güzel.

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      Kimse hiçbir şeyi sevmiyor o dönemler sanırım bende sevmezdim hatta değiştirmekte okadar kararlıydım ki 😅

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Ben de 😃

      Yorumla
  • flrttaxx
    flrttaxx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    ben beğenmedim dkskağ memnun değilim çünkü sürekli ismimi duyuyorum @q

    1
    6 Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Merak ettim bak

      Yorumla
    • flrttaxx
      flrttaxx
      +1 yıl

      fazla merak zarardır koçum benim

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      😂😂 Gitti merakım.

      Yorumla
    • flrttaxx
      flrttaxx
      +1 yıl

      ne ara gitti ya fxkskğ

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Koçum dedin ya kalır mı merak 🏃🏻‍♂️

      Yorumla
    • flrttaxx
      flrttaxx
      +1 yıl

      uf aşko kuşko tiplerden değilim lütfen

      Yorumla
  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Bazı isimlere sahip olan kişileri maziden dolayı sevmiyorum.
    İsmimi seviyorum bu arada.
    Mazisinden dolayı benim ismime gıcık kapan kişiler de vardır muhakkak

    1
    0 Yorumla
  • ángelsinalasyocéano
    ángelsinalasyocéano Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    İsmimden memnunum ve isime göre arkadaş seçmem 😊mesela saniye isminde bir arkadaşım vardı çok vefalı olduğu için kendisi de

    1
    0 Yorumla
  • _Queenn_
    _Queenn_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Çok sevmiyorum adımı ama ismin karakter üstünde etkisi olduğuna inanıyorum… yine de arkadaş seçimimi doğrudan etkilemez şans veririm…

    1
    0 Yorumla
  • TAPASYA_
    TAPASYA_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Evet ismimden memnunum isme gore de arkadas secmem sevgili bile secmem ama yani Satilmis da olmasin hani😂

    1
    0 Yorumla
  • efulimmm88
    efulimmm88 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    İsime göre insan seçilse beni kimse arkadaş secmez bence 😂😂

    Evet memnunum ve isime göre arkadaş seçmem.

    1
    0 Yorumla
  • AyYıldız0110
    AyYıldız0110 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet memnunum hayır isme göre arkadaş seçmiyorum seçmemde saçma sapan zaten ismi göre arkadaş seçilmez yanlış olur

    1
    0 Yorumla
  • terziayca
    terziayca Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 72%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    İsmimden çok memnunum

    Arkadaşım ise yok

    2
    0 Yorumla
  • Nesliççe
    Nesliççe Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Memnunum, isim takıntım var. İnşallah kocamın ismi ve soyismi güzel olur😩

    1
    0 Yorumla
  • Butterflyyss
    Butterflyyss Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    İsmimi seviyorum, isme göre de arkadaş seçilmez yani

    1
    0 Yorumla
  • Pnrakgl
    Pnrakgl Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 94%
    +1 yıl

    ismimden memnunum da isme gore arkadas sececek kadar cozutmadım ya 😂

    1
    0 Yorumla
  • umursamazbirkedy_
    umursamazbirkedy_ Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Seviyorum ismimi aşırı. Hayır adına göre yargılamam…

    1
    0 Yorumla
  • Moledro
    Moledro Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    İsme göre arkadaş seçmeyi de ilk defa duyuyorum

    1
    0 Yorumla
  • Aso6533
    Aso6533 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Ismimi seviyorum. ve arkadaşlarımın isimlerine takılmam. isme göre arkadaş mı seçilir.🙄

    1
    0 Yorumla
  • Guzin-abla
    Guzin-abla Takip Et
    Xper 7 Yaş: 68 , eic 98%
    +1 yıl

    İsmimi çok seviyorum, isme göre arkadaş seçmek bana çok saçma geliyor

    1
    0 Yorumla
  • Modkoçoğlu
    Modkoçoğlu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 93%
    +1 yıl

    memnunum, seçmem ama nataşha olga bi ayricaligi olur jsjdjz

    1
    0 Yorumla
  • NesliIil
    NesliIil Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Tabi ki isme göre muamele yaparım. Mesela Abdürrezzak isimli bir arkadaş hayal edemiyorum ben

    1
    0 Yorumla
  • Lemean
    Lemean Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Seviyorum ismimi. İsim kişinin kendi tercihi olmadığından isme göre seçmem elbette arkadaşımı…

    0
    0 Yorumla
  • Casvagaz
    Casvagaz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ben ismimi beğeniyorum. Çok bilinen bir isim olmaması hoşuma gidiyor ama isim asla kriter değil tabi ki

    1
    0 Yorumla
  • ---Gökkuşagı-------0
    ---Gökkuşagı-------0 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 40%
    +1 yıl

    ismimden çok memnunum

    1
    2 Yorumla
    • ---Gökkuşagı-------0
      ---Gökkuşagı-------0
      +1 yıl

      sen peki

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Memnunum ben de. İsme göre kişi seçmem kesinlikle.

      Yorumla
  • GülGüzeliiiii
    GülGüzeliiiii Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Çok saçma daha çok karaktere göre seçim yapılması gerekir bence

    2
    0 Yorumla
  • Kısa_ve_öz
    Kısa_ve_öz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Değilim ailemin yaptığı hiç bişiden memnun değilim

    1
    0 Yorumla
  • zeygultekin380
    zeygultekin380 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bu devirde maddiyata, tipe göre seçimler varken isme göre de illâ ki seçilir

    1
    0 Yorumla
  • Zasudee
    Zasudee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Evet, isme göre arkadaş seçmem

    2
    0 Yorumla
  • cilekli1nutella
    cilekli1nutella Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 84%
    +1 yıl

    İsmim damla ve gayet memnunumm

    2
    0 Yorumla
  • Yüksekhayat
    Yüksekhayat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 80%
    +1 yıl

    İsme göre değil karektere göre seçerim

    2
    0 Yorumla
  • Şokagirenbimkasiyeri
    Şokagirenbimkasiyeri Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Didem memnunum

    1
    0 Yorumla
  • Sevdamdın_sen
    Sevdamdın_sen Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 88%
    +1 yıl

    İsmimden memnunum isme göre arkadaş seçmem

    1
    0 Yorumla
  • primadonna_girl
    primadonna_girl Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Memnunum ama çok fazla adaşım var.

    1
    0 Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,5b cevap paylaştı.

    Evet güzeldir ismim memnunum

    1
    0 Yorumla
  • _Centaur_
    _Centaur_ Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    İsim değilde karaktere göre seçerim.

    1
    0 Yorumla
  • Yâvheheeya
    Yâvheheeya Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Ismimi cok seviyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Senaaaay
    Senaaaay Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Memnunum isme göre arkadaş seçmem

    1
    0 Yorumla
  • daxirol
    daxirol Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    arada memnunum arada değilim işte

    1
    0 Yorumla
  • zalimsinhayat91
    zalimsinhayat91 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Adımı sevmiyorum ve isme göre seçim yapmam

    1
    0 Yorumla
  • beyazorkidem
    beyazorkidem Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 58%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı.

    İsmimin anlamlarını seviyorum, memnunum..

    1
    0 Yorumla
  • kuralsiz_pisikopat
    kuralsiz_pisikopat Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 95%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    İsmimi cok severim. İame gore arkadas belirlemem

    1
    0 Yorumla
  • CappuccinoGibiyiim
    CappuccinoGibiyiim Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 13,7b cevap paylaştı.

    İsmimden oldukça memnunum.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    memnunum, isime görede insan seçmem

    1
    0 Yorumla
  • MER16
    MER16 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    İsmimden baya memnunum çok yok güzel oluyo :)

    0
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    ismimden memnunum

    1
    0 Yorumla
  • m_edusA
    m_edusA Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    ismimi çok seviyorum canım ismim benim

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.

    Evet memnunum

    1
    0 Yorumla
  • nedenromeodeğilimben
    nedenromeodeğilimben Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Memnunum

    1
    0 Yorumla
  • Aishaidan
    Aishaidan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 78%
    +1 yıl

    Memnunum, seçmem

    1
    0 Yorumla
  • yigit6443
    yigit6443 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 96%
    +1 yıl

    Memnunum

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (16)
Devamını Gör(61)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > İsminizden memnun musunuz? İsme göre arkadaş seçer misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İsminize uygun arkadaş seçer misiniz? 21 cevap verildi
İsminiz nedir? İsminizden memnun musunuz? 6 cevap verildi
Arkadaş grubunuzda sana verilen bir ismin var mı? 28 cevap verildi
İsminizle hitap edilmesi hoşunuza gider mi? 40 cevap verildi
İsminizden memnun musunuz, değilseniz ne olsun isterdiniz? 44 cevap verildi
İsminiz ne, isminizi beğeniyor musunuz? 50 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨