Bir kere de istediğim bir şey olsa şaşarım zaten hep başkasının dediği olsun hep , biz niye yaşıyoruz ki bu hayatta başkalarının gerçekleşen dileklerini izlemek için mi 😒 Görseldeki de ben değilim baştan söyleyeyim soru boş kalmasın diye seçtim


Elden bir şey gelmez ama çok fazla kafaya takıyorum, ufacık bir şey olsa bile düşünmeden edemiyorum. Sadece kendime eziyet ama acı çektirmeyi seviyorum sanırım😒
Ben de kafaya çok takıyorum of ☹️
Acı çekmeyi seviyoruz sanırım 😒😒
Keşke huyumuzu değiştirebilsek 😒
O zaman üzülmeye devam napalım 😒 bana kaderimin bir oyunu mu bu 🎶😒
youtube.com/shorts/FoLGt3B5T7Y?feature=share
Kabullenmek lazım😃
Video tam da duruma uygun 😄
😄
Hiç yüzünü Pp yaptın mı aşırı merak ediyorum
Eski hesaplarda vardı bunda yapmadım
Hadi be
Keşke görseydim
Belki koyarım belli olmaz ruh halime bağlı
Koyduğunda haber et nur cemalini göreyim
Olur buraya yazarım 😂
Bak yaz
Söz 😄
Sana güveniyorum gittim bir tane hesap açtım bunu yazmak için düşün bak
Aa kimsin ki 🤔😄 eski hesaplarımı biliyorsun o zaman
Yok bilmiyorum eski hesaplarını hesabım var ksde ama bunu bunu sormak için açtım
Valla helal olsun diyecek bir şey bulamadım 😄
Yaparım 😌😌
Keşke gizli üye seçeneği olmasaydı sitede 😄
İşte gizliyi kaldirsam bile kim olduğumu bilemiycen ki bu fake hesap ama benim burada harbi hesabım var.
Üstelik sorularına yanıt da verdim.
Böyle dedin daha da merak ettim kral merakta bırakılmaz yasada var bu 😄
Yok söylemem belki cesaretimi toplarsam olabilir
Hadi bakalım bekleyip görelim sayın üye
Bakalım
Teşekkürler eig için 2. Hesaptan girince gördüm 🤣
Rica ederim 🤣🤣
Orijinal hesaplardan yorum yaptım açık açık buradan gizli yazıyorum şaka gibi
Hesaptan*
Bu hesabı da yükselteceksin bu gidişle fake hesap olmaktan çıkacak 😄
Yok bu sana özel
Deme böyle inanırım bak 🤣🤣
Valla bak
Sağol teşekkür ederim o zaman
Niye teşekkür ediyorsun
Hesap açtığın için 🤣
Rica ederim keşke hesap açmayıp direkt yazsam ama yapamıyorum
Haydi 3 diyince 1 2 3 🤣
☺️..
😊😄
Cevap
4Cevap
Tekrar denerim
ufak çaplı bir üzüntü, bir müddet kafaya takış iç sıkılmaları derken unutuluyor.
Olmama sebebine bağlı vazgeçip vazgeçmeyeceğim.
Olana kadar uğraşıyorum. Baktım olmuyor hayırlısı bu deyip geçiyorum.
Üzülürüm elbette ama hayırlısı buymuş derim, yapacak bir şey yok...
Çok üzülürüm 🙁
Ben de ☹️☹️
Bende karı sekmek istiyorum artık böyle kollarından tutarak şlapp şlapp şaplatmak kadınsızlıktan deliricem
Tekrar uğraşırım
Hiçbir şey yapmam sadece beklerim
Mental sağlığım yerinde mi diye kontrol ederdim
Bir şey yapmam üzülürüm
zirlarim
Hayata söverim
Dertlenirim
Olmadığı olmadı
Ok sitem ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar