
Ben bu gece sizin için yemedim içtim (daha doğrusu şu an içiyorum) yoklama almaya geldim.
Keyifler nasıl? Biraz makara yapalım bu gece 😎 isteyenler ile DC oynayalım.

Ben bu gece sizin için yemedim içtim (daha doğrusu şu an içiyorum) yoklama almaya geldim.
Keyifler nasıl? Biraz makara yapalım bu gece 😎 isteyenler ile DC oynayalım.
Selam...
Bende diyordum gece gece benden baska manyak var mıdır kahve icen senin sorunu akışta gördüm 😂 afiyet bal olsun. Haydi oynayalım.
Uberliğin hayırlı olsun bebis 🥳
999. Tebriğinide aldığıma göre sağ ol, darısı başına 😬😬🥳
D? C?
Kendin hakkında şaşırtacak bir bilgi ver 🧐
Güzel bilgi 😬
D diyorum
Çok sinirli anlarım oldu ama en çok diye sorduğunda, zamanında oyun oynarken sinir olmuştum. Detaya giremem 🙄
😃 Nasip olmaz kolay kolay
Ben burdayım 😬😬artık uzun bir aradan sonra siteye geri dönüş yaparım 🤦♀️çok mutlu oldun tahmin edebiliyorum 😎
Gece gece acı haber aldım şu an 😐
Şaka şaka hoş geldin 🥳🥳
Hos geldin
@kuralsiz_pisikopat hoşbuldum.
Ya git artık ya 😂😂
Gitmeee!
Hesabıma musallat oldu ya.
#MusallatSerap
Heh işte sonunda kendine yakışır emoji buldun.
Kaç Abdurrahman kaç 😂😂🚪🏃🏻♂️
Sana afiyet olsun çay içiyorum ben
Sanada afiyet olsun ✨
Teşekkür ederim
Cevap
11Cevap
Bende varım ama kola içiyorum
Çok canım çekiyor ama bıraktım asitli içecekleri. Maden suyu içiyorum sadece o da fayda veriyor.
bende sigara kola ve kahve üçlüsü mutlu ediyor yoksa hayat çekilmiyor
Hayatını bu 3'ne bağlarsan tabi çekilmez
Sadece bu üçüne bağlamıyorum yardımcı olması için
Kahve içtim bende..
soru cevaplayayım dedim ama soru da bulmak zor :)
Sabah 1 saat yaklaşık moderasyon yapmıştım şimdi biraz daha moderasyon yapacağım birazdan girişirim diye düşünüyorum.
Ben de ekibi toplayayım sana bir şey bırakmayalım hahaha
Bugünde çok kötüyüm 😎
Şakaa
Ayyy buz gibi bir şaka ile serinledik sıcak yaz gününde djjfjfj
Dur gerçeğini yapayım fjdks
Yapma🥹
Arkadaşlar akışa çökün. 😮 Allah Allah 🏃🏻♂️🏃🏻♂️🏃🏻♂️🏃🏻♂️🏃🏻♂️🏃🏻♂️
Akış bu saate temiz olur mdjxjd genelde ben gece Çöküyorum kdjdjd yani buraya göre akşam Türkiye göre gece yarısı 😂 saat farkının avantajlari🤣
Günaydın yine gece eğlencesini kaçırmışım
Bende sabah kahvesi içtim
Günaydın, afiyet olsun.
Kendime gelebilir isem gelcem 💤
Bence de 😃🏃🏻♂️
Kadroda isem bana da kahve yaparsan makbule geçer. 😃
☕ kadrodasın
Merhaba yürüyüşten geldim biraz dert dinledim buna da şükür:)
Merhaba, hoş geldin.
Dert dinlerken, kendi derdini unutman?
Hoşbuldum. Derdim yok şükür. Sadece teyzemin anlattıklarına içim üzüldü.
Dur ama doğruluk olsun
Tamam :))
Gizli görüş paylaşıyor musun?
Ben de D diyorum
Hayır, hiç paylaşmıyorum :) Yengeç kendinde en çok hangi yönünü sevmiyorsun?
Güzel soru bak. 🤔
Kendimde sevmediğim 🙄 seviyorum ben kendimi. Çok çok benimseme durumu oluyor, ordaki beni sevmiyorum. Zaten pek olmaz.
Açık yürekli cevap için teşekkür ederim :)
Ben teşekkür ederim. 🥳
Rica ederim 😊😇
Burdayım, kahve içesim deli var ama canım hiç istemiyor tuhaf bir halindeyim 🙄🤣🤣
Seni ruh hastaları bölümüne aktarıyorum. Buyrun bu taraftan 👉🏻🏥
Ahahah buranın başını kim çekiyor
Tabii ki de ben 👉🏻😎👈🏻
kahvem her daim hazır
Afiyet olsun 😎
Dün gece ki enerjimi ve mutluluğumu kaybettim, uyumak en iyisi.
Gönder gelsin bi kahve ekrem abi
☕☕ 💤
Benimde sabah kahvesi olsun. Günaydın
Günaydın, afiyet olsun. ✨
Ben varım 🌙
Basuu 😬 senin için gün yeni başlıyor diyebilir miyiz?
Yokya yıkık bir bası var yorgun 💤
Yine yoğun mu geçti günün 🧐
Evet hastane 🏠 yığın tempo bitkinlik 😐
Geçmiş olsun. Var mı önemli bir durum
Teşekkür ederim inşallah çözümü olan bir durum sonuç bekliyorum
Çözüm arayan, çözüm bulur basuu. Ferah tut içini
Aynen öyle saol haklısın bakalım Hayırlısı olsun inşallah ✨🌺
İnşAllah basuu. İyi geceler ✨
İyi geceler ✨🍀
Bugünkü kahvemi sabah kahvaltı ile içtim
Soruyu merak ediyorum ama korkuyom biraz bee
Korkmadan gel bakalım. Kolay sorularım olacak 😃
Ne soracaksın ki
Kolay diyince daha çok korkasım geldi😣
Hahahha
Bu kaçıncı hesabın? Gibi kolay sorular
Bu çok kolaymış başka sorabilirsin.
1 ilk bu yıl katıldım güzel bi yer
Sorma sırası sende D diyorum
Yıkık mısın yoksa bi şekilde ilerliyor mu hayat senin için?😊
Yıkık değilim, tam olarak mutlu muyum? O da değilim. Ama olacam temennileri ile yürüyorum yorulmadan.
Teşekkür ederim😊
💙D
Uyku tutmadi burdayim
burada kal. Sence neden uyku tutmadı?
Oglen uyumustum 3 saat 🙈😅
Ben de diyorum canını sıkan bir şey mi var? Keyif uykusu yapmış bak bak 🧐
😂 he valla, 3 saat uyudum simdi cin gibiyim uyuyamiyorum
KS'de realis görüşlerini özlemişti zaten. Keyfini çıkar 🥳🥳
Kahvemi yapçam şimdi :)
Şimdiden afiyet olsun 🌼
teşekkürler
Buralardayım apo kardeş. Sen nerelerdesin?
Bir an gelmeyeceksin sandım bak hee. Ben de buralardayım 😎
Film yeni bitti. Perişanım şu an jdjdj ömrümden ömür gitti
Fkdkd bir daha süreye bakarak kendinizi ayarlayalım fjdks
Kesinlikle ve filmi bölelim bir yarısını sen izle bir yarısını ben kdkdk
Çok mantıklı fjdjs
Kahve bitmiş ben yokum
Başka bir şeylerde olur 😐 limonata, çay, su bile olur su maksat geceye eşlik.
Tarot falı daha cazip
Ah bee tarotlar umut vaad ediyor. Bizde bu yok
Kadro disi olsakta variz bu sektorde
Eklendin. Bir dahaki yoklamada olmalısın 😎
Geçmiyor 🧐
Çoktan içtim yıkadım bile
Gece uzun ben burdayım reis
Ice tea içiyorum bu sıcakta tek bu iyi gider
Ben yokum uyumaya gidiyorum
Gunaydin, ben kacirdim ama:((
Olsun, bir daha ki yoklamalarda burada olunuz :))
Fal bakcanmı😂
Ya uğraşma fallar ile
Burdayım gibi
Geç bile kaldın. Nerdesin sen aslancım?
Uyumuş kalmışım 😕
İyi o zaman 😬 dudak büzme 🧐
Tamam büzmem
Kadro?
Sen varsın var. Diğer yoklamalarda da geldin 🧐
Bana da yap
☕☕ tatlılar da senden miii
Kesinlikle😋
ben varıım
burada kal. yok mu içecek bir şeyler?
Kahve gibi, maden suyu, limonata? Alkol demiyorum 🧐
Yaz benı de yengeç
Seni zaten hiç silmedik 😎
O kadar mı işsizim ya 😂😂
Hee 😐
Allah belamı vermıs. İşe güce asılmam lazım biraz.
Şu olayları atlatalım hele 😂😂
Bende de halen uyku yok.
burdayım ✌🏻
Uyuklama. Uyan uyan 🧐
hani benim kahvem 🧐
Ama hep benden istemek! 😤 Sen yap
☕️ al hadi benden olsun 😏
İçtim bile 😎
afiyet olsun 😏
Keyfim hiç yok
Kahve sevmem
İçtim uyuyucam
Ben varim
Ben çaycıyım
ben içtim kahvemi ☕
Bende uyuyamadim
Çay😅😇
Ben yokum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?