
eskiler mi iyiydi hayatına kattığın yenilikler mi?
artık eskileri anıp anıp dururuz :))

eskiler mi iyiydi hayatına kattığın yenilikler mi?
artık eskileri anıp anıp dururuz :))
Eski hayatımı özlemiyorum desem yalan olur.. Şartlar belki daha kötüydü ama o zaman anlayamadıklarımızı, şu an çok daha iyi anlıyoruz..
Belki yorganın nemini, soğukluğunu sobanın etrafında ısıtıp kurutarak, sırt sırta verip uyurduk ama içimiz sıcacıktı hep..
Şartlar kısıtlı ama samimiyet sonsuzdu.. Biri yüzümüze gülünce bir kötülüğün gelmeyeceğini bilirdik..
Şimdi kafamız okşansa, "acaba elindeki pisliği temizlemek için mi? diye kuşkulanıyoruz..
Cevap
4Cevap
Eski yıllarım bir ayrı...
Yenilerden keyif almıyorum, çok huzursuzlaştı yaşam.
Yeniler
Hepside iyiydi ya. Ben olmayanı aramam, kötü olandan uzaklaşırım.
Birçok insan imkanı olsa bu günleri yaşamak istezdi sanırım
eskiler daha iyiydi.
şimdi saçmalıklarla doldu ortalık.
Eskiler Tabiki
Yenilikler iyi, en başında sen varsın
Şimdiler...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?