Ne diyor Demet Akalın:
"Gidiyorum şimdi elimde çanta
Tüm bağlantımı kestim şu anda
Üzülüp de başına vurduğu ânda
Zor olacak ama gidiyorum..."
Ardınızda her şeyi bırakıp yeni başlangıçlara yelken açabilir misiniz? 🧳

Ne diyor Demet Akalın:
"Gidiyorum şimdi elimde çanta
Tüm bağlantımı kestim şu anda
Üzülüp de başına vurduğu ânda
Zor olacak ama gidiyorum..."
Ardınızda her şeyi bırakıp yeni başlangıçlara yelken açabilir misiniz? 🧳

Yeniden başlamak değilde, geriye dönüp yapılan hataları telafi etmek daha güzel olur. Gerçi o zaman da yaptığımız hatalardan kazandığımız tecrübeler yok olur ve biz biz olmaktan çıkarız. Ortaya yeni birisi çıkar ve bu seferde o kişinin hataları mevzu bahis olur. İnsan hataları, yanlışları ve doğruları ile vardır.
Eğer kendini buna hazır hissediyorsa insan ve elinde imkanlarıda varsa orada durmaz zaten fakat ikilemler içindeyse fevri hareket etmemeli sonucunda pişmanlık olabilir eğer bir yerden gitmeyi kafasına koymuş ve uzunca bir sürede düşünüyorsa zamanı gelince evet bekledigim zaman geldi diyebilir ama bir anda arkasında her şeyi bırakıp gitmesi zor bana göre sonuçta herkes içinde bulunduğu hayatı yaşıyor ve iyi de olsa kötü de olsa bazı kararlarımız kaderimizi yönlendiriyor yani bu yüzden bir anda kalkıp herseye sil baştan yapamam beni olduğum yere bağlayan çok şey var çünkü 😊
Ah be keşke
O fırsatım olsa tek saniye düşünmem
Kendi başıma kalma fikri, hayali çok güzel. Salın beniiii
Tek başına kalma... Aşırı aşırı mükemmel bir şey ya. Ah keşke...🙄
Heveslendirme zalım 🙄
Aaa görseli gezinirken farkettimm, Yağız ve Hazan Türk dizi tarihinde sevdiğim tek çift diyebilirim 😍
Heveslenelim🥺
Ayyy evet ben de çok severek izlerdim onları ya 😍
Teşekkürleeerr 🌷
Birçok şeyi ardımda bırakabilirim ama bazı şeyleri sil baştan yapamam. Her şey çok kapsamlı bir tabir oldu 😅
Ahahah evet biraz öyle bir tabir olmuş. Zor dediğin gibi...😄
Cevap
23Cevap
Ah hem de hemen... Mümkün olsa keşke.
Öyle bir lüksüm yok. 🙄
Yapabilirim ama para lazım
Bir anda yapamam..
Kaybedecek çok şeyim var çünkü..
Bir kaç kez yaptım bunu ama sil baştan olmuyor. Geçmiş bir şekilde peşinden geliyor.
Bir anda gidemem. Hayatımda çok fazla sorumluluk var.
Sonunda fenomenlik verilmiş. Hakkındı. Hayırlı olsun 🎈
Çok teşekkür ederiim. 💗
Maddi durumum biraz iyi olduğunda yapmayı en çok istediğim şey.
Çık git diyor şeytan aklımda sen varsın benden sonra sen kimlere kalırsın 😜 ah o sorumluluklar olmazsa gitmezmiydim beee tamda oraya🙄
En çokk istediğim şeylerden biri ama bir anda yapamam galiba :/
Çok zor böyle birsey yeni bir hayat yeni bir duzen kurmak
Bunun için mesleğimi elime almayı bekliyorum.💅
Koşullar pek elvermese de yenilikler iyidir riskler olsa da.
Sil baştan başlamak gerek bazen geldi aklıma shxhbxb
Yaparım tabi🙄
Bunu bir kere yaptım sonradan pişman oldum hahaha gittiğim yerde bir sahil ilçesiydi aslında güzel şirindi ama bilmiyorum ya benlik değildi
Yaşım küçük o işler için ama neyi istersem o şeyi yaparım ve neyi istersem ona eninde sonunda sahip olurum
Bir anda valizimi toplayıp tatile gidesim var.
Kaç defa sil baştan yapılır ki şu hayatta? İnsan önünde sonunda kaderindekini yaşıyor.
daha önce bir kaç defa yaptım.
şimdi yaşım 60 oldu.
bu saatten sonra cesaret edemem herhalde.
Hepimiz yapmisizdir bunu. Hayatlarımıza sil baştan devam da ettik
Daha önce yaptım yine yaparım.
artık çooook geç , şarkı askerliğimin ilk günlerinde dinlenirdi bir daha dınleyeyım
Herşeyi sildik zamanında tekrardan başladık ne değişti hiç bir şey
Çok deniyorsun ama olmuyor silemiyorsun baştan plak geriye sarıyor hep
Buna çok ihtiyacım var yapmak istiyorum da yapamıyorum işte
Mesele gitmek değil nereye gidersen git aklın hep sende kalıyor kaçacak yerimiz yok o yüzden yüzleşmek en iyisi
İhtiyacım olan şey
Hepimizin ihtiyacı...🙄
Ah keşke...🙃
Kaçmak gitmemek hiçbir başlangıç olamaaZ çünkü her şey laafada oda gelip senle en iyisi sıfır ol etkisiz amaa Esed'e tepeme kacarim köye
Kısmet olurda başarırsam Kanada'ya geçince sil baştan yeni bir hayata başlayıp kişiliğimi bile değiştirmeyi düşünüyorum jshdjahd
2 ay oldu yapali ve cok ama cok mutluyum
Kaç kere yaptım yine yaparım
Sanırım o kadar da cesur değilim.
Bu sıcakta valla yapmam. Kışın olabılır
Yapamam ama yapmak isterdim
eskdiendi onlar. şimdi çok zor be
Yok ya insan kaderi neyse onu yaşar
Çok fazla sorumluluğum var bunu yapamam
varacağım yere kadar yapabilirim sonra her şey tekrar beynimde debelenmeye başlar
Yapmam için paramın olması lazım
şuanda durum o gibi
Çok çok az kaldı buna
Keşke yapsam o kadar ihtiyacım var ki
Tek bir adamın yapacaklarına baglii
Kafam atarsa yaparim yaptimda
Yapmak çok istesem de yapamam
Yaptım ve pişman değilim👌
Sevdiğim ve beni seven kişi varsa yapardım
Ciddi bir nedenim yoksa yapmam
valizmi var
Hahshahahq ya güldürdün
çok gülen çok ağlar fazla gülme hem yüzün de kırışmasın
Çok güldüğümü kim söyledi
ben söylemedim yazmadımda fazla gülme kelimelerini kullandım
Sanane gülmek istersem gülebilirim yani
Ayrıca benim yüzüm kırışmaz senin gibi merak etme sen
🤧🤧🥱🥱
Yeteri kadar param olsa ilk yapacağım şey
Yapmak isterim
Ben hergün yapıyorum
yapabilirim
O dedigin sarkilarda olur sadce
Yaparım ama annem üzülür ben gidersem
Zor çok zor
olabilir
Hayır
Bazen yapasim var ama cesaretim yok
Oabilir
Kafam eserse yaparim
Yaparım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?