Kavga etmekten (kafama darbe almaktan) korkuyorum. Ne düşünüyorsun?

Bende beyin sarsıntısı var, kafamın 3 farklı bölgesine, farklı zamanlarda dikişler atıldı. Futbolu bile bırakmak zorunda kaldım. Bu durumu göze alarak bana sataşan Çakırlara, Polatlara ve Mematilere karşılık vermiyorum. İnanılmaz korkuyorum, birisi başıma vuracak sakat kalacam ya da deli olacam diye. Polemiklere, tartışmalara girmemeye çalışıyorum, Ama sen kibar olmaya çalıştıkça, “hayırdır la babaa” diyen 01 tayfasına “pardon”, “siz haklısınız abicim” dedikçe üstüne daha çok geliyorlar. O sırada ne elim kaşınır bi bildeniz... Ama “kafa” korkusu bastırıyor. Bu böyle hayatımın sonuna kadarmı devam edecek diye soruyorum kendime bazen? Yani hayat bu... yarın-öbür gün ne olacağı belli değil, illa kavgaya girmem gerekecek ve bundan çok tedirginim. Ben hayatımda inanılmaz çok dayak yedim. Yani olacak gibi değil. O zamanlar çocuktum, gençdim (şu an 22 yaşındayım). Sağlığı umursamazdım, her gün kavga dövüş ama çoğunda dayagı ben yerdim, çünkü kendimi bi b*k zannedip kendimden yaşça ya da kalıpca büyük elemanlara, ya da “yumurta ikizleri” gibi hep 4er 5er gezen “biz ölene kadar kardeşiz” tayfasına kafa tutardım (kendimce) ve beni dayak manyağı yaparlardı ama şeyimde bile olmazdı, hiç bişey olmamış gibi sırıtırdım. Ama artık dünyanın en kavgadan kaçan ınsanıyım, ve bu kendinize olan saygınızı ve özgüveninizi kırıyor. Sevgilimin yanında birisinin bana sataşdığını düşünsenizde? Berbat bi durum... Ve evet kızlar sizin düşüncelerinizde merak ediyorum. Böyle bi durumda erkek arkadaşınız kavgadan korkup, geri vites yaparsa, onun hakkında ne düşünürsünüz. Kavga hayatın bir paçasıdır, ama sağlık ve hayatınız söz konusu olunca... Sadece siz insanların düşüncesini öğrenmek istedim.

Kavga etmekten (kafama darbe almaktan) korkuyorum. Ne düşünüyorsun?
Cevapla