
Dürüst olmak gerekirse umurumda bile olmaz. Alıp ilerlerim :D

Dürüst olmak gerekirse umurumda bile olmaz. Alıp ilerlerim :D
Bir keresinde yüklü olmasada 2 bin TL geldi hiç unutmam önce bankaya gittim bankacı abi araştırdı ve sahibine geri iade etti adamın sosyal medyadan hesabını buldum yani teşekkür bile etmedi keşke etseydi yine olsa yine almam o paranın miktarı ne olursa olsun haydan gelen huya gider.
Bana ait bür para değil. İade ederim. Yanlış gönderen ne zorluklarla o parayı elde etti, ev alacaktı, hastane masrafıydı vs.
Aynı durumda biz kalsak o para iade edilmese çok üzülürdük. Doğru olan Hakkı’ya hakkını vermek.
Evet iade ederim zaten şöyle bir durum var ben yanlışlıkla birine yüklü para göndersem geri vermese diz kapaklarına ve topuklarına sıkarım ömür boyu sürünsün isterim bunu düşünerek yine veririm düşmana gerek yok
Ben nereden bileyim yanlış olduğunu :P gelmiş hesabıma harcarım :D bu arada bu soru Para ve Ekonomiye taşınır. Daha önce benim başıma geldi böyle bir soruda :D
Cevap
43Cevap
İade ederim , sonuçta o paradan hayır gelmez bana ve misliyle çıkar benden.
Hemen harcarım
Ederdim çünkü o kişinin hakkı o para her ne kadar yanlışlıkla hesabıma yatmış olsa da o parayı hesabımda bulundurmam doğru olmaz
Daha önce ettim, hukuki olarak geri alabiliyormuş zaten ama kesik attık tabii ki.
Kimden geldiğine bağlı.. her türlü iade ederim de kötü biriyse süründürebilir veya gider hayır kurumlarına çocuk yetiştirmeye falan bağışlarım 1 kuruşuna da dokunmam
Hayrına almışsa dua ederim. Ama belki de yanlış gelmiştir diye düşünürüm sanırım kimsenin hakkına girmem kimse o parayı kolay kazanmaz geri iade ederim.
Elbette iade ederim bir saniye bile dusunmem. Ben bazen acele ile alisveris yaptigimda fazladan verilen 50 kurusu evde fark edince markete geri donuyorum. Uyku uyuyamam.
İade ederim ama paranın sahibi kimse iade ettiğim için ödülümü de isterim. Yok öyle vermesem ne halt yiyecekti😀
Para geldi.
Kontör geldi.
Kargo geldi.
Miras geldi. 😂
Hepsini iade ettim.
Ederim net. Zaten daha yeni tövbe edip Müslüman oldum hak değil. Ki empati yapıyorum aynısı başıma gelse parayı geri iade etse mutluluktan ağlardım.
Unuttuğum hesabı ertesi günü gidip ödeyen biriyim. Yüklü paranın vebalini hiç kaldıramam anında teslim ederdim.
İade etmem için talep mutlaka olacağı için iade edeceğim mecbur. Yüklü dediğin ne kadar mesela? 😄
Hemen iade ederim. Durum illaki fark edilir ve sonrasında soruşturma başlar. Başımı niye ağrıtayım durup dururken
Yokya ben yapamam o konuda çok vicdanım el vermez o parayı naisl kazanmıştır ya da biriktirmiştir kimsenin alın terini calamam
5-10-15 bin gibi kucuk paralarsa iade ederim ama yüksek meblağ ise etmem yasal yolla alabilirlerse alirlar 😅
öyle bir durum da hesabina blok koyulur kisi anind amudale eder ise ve o parayi harcadin takdirde hirsizliga giriyor
Şeytan diyo harca 😂 ama haram para o nedenle araştırırım kim atmış neden atmış gönlünden geçti ise eyvallah hdjdh
Sormazlar mi adama hadi ibani yanlış yazdım adını soyadını nasıl tutturdun 😄😄
Yazdın* olacaktı.
Kanka şey olabilir bazı insanların adı soyadı aynı oluyor çok sık kullanılan bir isim be soyad ise örnek Ali ayşe Fatma ve Türkiye’de Yılmaz soyadı yaygın. Yanlışlıkla da olsa tutabilir
Ki benim adım da soyadım da pek yaygın değildir … ama kendimle aynı adı ve soyada sahip 4 kişi var
İade ederim benim olmayan paraya elimi sürmem
Yüklü miktar olması için 5 milyon dolar falan olması lazım cevap buysa hayır
Büyük ihtimalle dava açardı ve benden zorla geri alırdı.
Evet iade ederim. Emeğimle kazandığım az para havadan gelen çok paradan daha çoktur
Geri iade ederim ben. Ölum var, bide onun gunahini cekemem.
Asla. ALLAH harama el sürdürtmesin.
Eleştirdiklerimizden ne farkımız kalırdı o zaman?
Anında ederim çünkü bilirim ki haram para biryerlerden mutlaka çıkar
Yani peşine düşer illaki yatıran kişi. Düşmeyecek olsa gidipte iade etmem
Evet iade ederim etmesemde zaten hesap belli
Etmesem bile anında banka bloke koyar ve nereden nasıl geldı araştırma yapılır.
Geri yollarım. Hiç ağrısız başımı milletle belaya sokamam.
Bilmiyorum, harcaya da bilirim iade de edebilirim. Bu aralar gelirse harcarım acımam. 😃
İade ederim hayır vereceğini düşünmüyorum öyle bi paranın…
Iade ederim. Hepsi bir yana bu işin yasal yükümlülükleri var. Alıp kaçma Devri eskide kaldı.
Paraya tamah etmedim etmemde veririm o paradan hayır gelmez
Hic duraksamam, direkt iade... Hayir gelmez haketmedigim paradan 🤞🏼
Bir saniye durmam düşünmem çeker giderim atmasaymış
Evet ederim. Nereden geldiği belli değil, napayım o parayı ayol. 🙄😄
iade ederim. kendi kazanmadığım bir paraya ne ihtiyacım var ne isterim
O para yaramaz bana. Kâr ettim derken zarar ziyanla uğraşırım. İade ederim
Hiç umrumda olmaz yatirmasalardi zaten yolda bile çanta dolusu para bulsam önüme ardıma bakmam alırım
İddia da 3 katına çıkarıp öyle veremem büyük ihtimalle hepsi biter xD
Hemen çekerim hemen😄
Etmem. Yanlışlıkla yatıran, elbet fark edip geri alır. Dursun bankada para kimseye zararı yok 😄
İşin ucunda içeri girmek var cesaret edemeyebilirim
Etmem yanlislikla olmasi umrumda degil yatirmasaymis
Nereden geldiği belli olmayn prayı istemem
Birkaç gün dokunmam sonra keyfi sefaa
Tereddüt etmeden iade ederim.
İade ederim. Haram paradan hayır gelmez.
Bir hikmet var diye düşünürüm pzhgx
Edemem vicdanım sızlar.
Yio keriz miyim ben neden iade edeyim 😂
Hayır etmem tabiki
Haram helali de götürür...
1 hafta beklerim sonra wınnn :D
İade ederim
eskiden olsa ederdim şimdi etmem
İstersen yapma dava açılır faizi ile odersin
Asla öyle bir parayı yemem yedirmem
Olmusdu ve iade etmisdim
İade ederim ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?