Türkiyemin kizları neden bu kadar kibirli ve önyargılı?

Bir kız vardı büyük bir ihtimal tıp okuyan bir 1. dereceden yakınlarından biri muvazzaf subay biriydi tek biri olsa ona da tamam hepsi aynı artık hadi taciz tecavvüz vakaları desen abazanlar desen bu senin kibirli ya da ön yargılı olmanı mı gerektirir bir insanı beğenmezsen beğenme daha tanımadan bilmeden tavır koymalar filan

Türkiyemin kizları neden bu kadar kibirli ve önyargılı?
Cevapla