Erkeğim Ama Bazen Nedense Kendimi Daha Kadınsı Hissediyorum Ve Bunu Nasıl Aşabilirim?

Elimde değil maalesef ve öyle oluyor. Arada net ben bunu aştım diyorum ama olmuyor ne yapabilirim?

Erkeğim Ama Bazen Nedense Kendimi Daha Kadınsı Hissediyorum Ve Bunu Nasıl Aşabilirim?
Cevapla