IQ puanım ortalma 125, 145 arasında ama yaptığım işe bakın?

Çocukken de zekiyim hatta daha zekiydim ama zamanla depresyon, kötü hayat şartları vs sağ olsun iyice gitti kafa. Dersleri anlardım, yapardım ama sıkıcı olduğu için dinlemeyi bıraktım. Pelteklik olduğu için ve sesim de biraz garip olduğundan akrabaglar bana özürlü muamelesi yapmaya başladı ve bu yıllarca devam etti. Şimdi de bunlar yüzünden bir bok başaramadım ve pompacilik yapıyorum. Ben böyle hayatın ta mk benim ait olduğum yer burası değil olm, birsuru farklı yeteneğim var sanatsal vs ve yaptığım işe bak be. Sanki ben güneşim ve çevremde yaşamını sürdürmek için çekim alanima girmiş lanet kafasız yaratıklar var ve onlar için ne kadar ısı üretip üretmeyeceğime de onlar karar vermeye başlamış gibi. Ha ıq puanimi neden yazdım diye sorarsanız, gelen geçen sesimden ötürü özürlü muamelesi yaptığından, ben de gidip test yaptırmak zorunda kaldım, zekiyim desen kanıt istiyorlar ha bir de kendime de güvenim kalmamisti ve öğrenmem gerekiyordu.
IQ puanım ortalma 125, 145 arasında ama yaptığım işe bakın?
Cevapla