Arkasını dönüp fotograf cektiren ablalar hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?

Bildiğin arkası dönük saçları falan vs görünüyor boydan foto yüz yok. Dönüp ceee demesini bekliyorum oda olmuyor :( Birde profil fotosu yapıyolar. Bakıyorum abi 2 dk 3 dk 10 dk düşünüyorum bu fotonun amacı nedir diye. Cevap bulamıyorum. var mı fikri olan?

Bende foto koymuyorum dogrudur. Çok ısrar ederseniz paylasımda bulunurum. Eleştirdiğim fotolardan geri kalmaz :P
Arkasını dönüp fotograf cektiren ablalar hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Cevapla