Kusurlarının farkında mısın? Peki onlarla barışık mısın?

Kusurlarının farkında mısın? Peki onlarla barışık mısın?

çok fazla değil aslında bu haller nefret etmiyorum da kendimden dengesizim biraz kırılınca fazla öfkeliyim uzaklaşınca tam uzaklaşırım ortası yok ya severim ya da sevmem çıkarırım hayatımdan birisinden nefret edip kendi hayatımı mahvetmem mesela hayat çok kısa çünkü kusurlarım benimle beraber olacaklar hep farkındayım hepsiyle barışığım

Kusurlarımız bizi biz yapan şeylerdir aslında kimisi büyüktür kimisi küçüktür ama bizim karakterimize şekil veren bizi evirip çeviren bazen toplumda dikkati çektiren bazen kendimizden ötürü gerileten şey kusurlardır

gözlemlediğim kadarıyla kusurlarıyla barışık olan onları seven hatta dalga geçen insanlar gayet mutlular ancak bu kusurlara takıntılı olanlar pekte mutlu değiller

sizde durum nedir?

#DengesizBirAdam

Kusurlarının farkında mısın? Peki onlarla barışık mısın?
Cevapla