
çok fazla değil aslında bu haller nefret etmiyorum da kendimden dengesizim biraz kırılınca fazla öfkeliyim uzaklaşınca tam uzaklaşırım ortası yok ya severim ya da sevmem çıkarırım hayatımdan birisinden nefret edip kendi hayatımı mahvetmem mesela hayat çok kısa çünkü kusurlarım benimle beraber olacaklar hep farkındayım hepsiyle barışığım
Kusurlarımız bizi biz yapan şeylerdir aslında kimisi büyüktür kimisi küçüktür ama bizim karakterimize şekil veren bizi evirip çeviren bazen toplumda dikkati çektiren bazen kendimizden ötürü gerileten şey kusurlardır
gözlemlediğim kadarıyla kusurlarıyla barışık olan onları seven hatta dalga geçen insanlar gayet mutlular ancak bu kusurlara takıntılı olanlar pekte mutlu değiller
sizde durum nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer