Hiç aklınıza bu tarz düşünceler geliyor mu? Bu bir sorun mudur?


Beni, ben düşünürüm. Bir başkasının düşünmesine ihtiyaç duymam. Sevgi, ilgi, ince düşüncelilik elbette beni mutlu eder fakat ihtiyaç olarak düşünmedim her birini hiçbir zaman.
Var zannettim güvendiğim birine oda üzdü beni hicyoktan kimse yok çünkü birileri beni kıskansın beni hep özlesin benim peşimden koşsun istemem biri olsun onunla bütün acılarımızı beraber ortelim kalan zamanımızı beraber yaşayalım.
düşündüğüm oluyor ama hemen şu cümleyi kuruyorum kendime; düşünen insan bence çabalar, ulaşmaya çalışır ne bileyim bence bahane çok sıralarız da gerçekleri söylemiyoruz
Cevap
14Cevap
Düşünmüyorum, beni düşünen birileri var, biliyorum ve hissettiriyorlar
Cevabını bildiğim bir soruyu düşünmeye bence gerek yok.
Düşünmüyorum çünkü beni düşünen kimse yok
İki kere falan düşündüm:)
Sonra dedim ki kızım seni kim düşünür Allah aşkına dedim :)
O gün bugündür öyle soruları kendime sormuyorum
Düşünen olsa ulaşırdı düşüncesi var bende. O yüzden böyle bir düşüncem yok.
Beni düşünen biri var biliyorum. O yüzden düşünmeme gerek yok😀
Hayır düşünmüyorum. Beni bir başkasının düşünüyor olma ihtimali sonunda, ucundan kıyısından bana "dokun"muyorsa bunu düşünmem manasız.
Hayır bu düşünceye girmiyorum. Bunun da psikolojik bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Olabilir yani, insanlar merak edilip edilmediğini sorgulayabilir.
Bunu hep düşünüyorum düşünüp kendimi mutlu ediyorum yakınımdan beni düşündüğünü hissettiğim bir kişi bile yok
Düşünmüyorum yok çünkü ha bu arada Ouz geçen rüyama girdin ha ashjasjsa inanmazsın ama
Evet nadiren düşünüyorum çünkü kimsenin aklına gelmicegimi durduk yere beni dusunmeyeceklerini biliyorum djdjjsj
Dusunmuyorum dusunse bile umrumda değil dusunmesi cok istiyosa yanimda olur zaten
Düşünen insan mutlaka bir yolunu bulup belli eder ya da hissettirir bu yüzden düşünmüyorum.
Düşünmüyorum. Çünkü beni benden daha çok düşünen harika bir çevrem var zaten 🤍
Düşünmüyorum var çünkü biliyorum sağolsun hep belli de eder düşündüğünü
Hayır gelmiyo.. düşünmesini istediğim kişilerin beni düşündüğünü biliyorum..
Mlbb arkadaşlarım için düşünüyorum ahahh onlarla takılmayı özledim
Düşünmek istiyorum da yine imkânsıza çattım sanırım,
Hayır düşünmüyorum kimsenin düşünmesine de gerek yok
Sen diyince bi düşündüm şu an var mıdır acep jsjsjsj
Ah ahh nerde yok ki sevenimiz kurban olurum sana. Diyenimiz Allahım neden sevilmiyorum ki :(
Hayır şöyle diyorum birisi beni niye düşünsün kdkkdkdk
Bizi Allah' tan başka koşulsuz şartsız hiçkimse düşünmez.
Evet bunu hep merak ettim. Ancak beni birinin düşündüğünü pek sanmıyorum. Genelde hep ben birisini düşünürüm
Var mıdır değil, düşünüyordur derim direkt.
Vallahi bu güne kadar hiç gelmedi bundan sonrası ne olur ne gider bilemiyorum
Yani vardır mutlaka..
Hayır gelmiyor
Hayır ihtiyacım yok dusunmesine kimsenin
Düşünen insanlar olduğunu biliyorum zaten
Bazen aklıma gelmiyor değil ama fazla takılmıyorum
Düşünmüyorum olmadığını biliyorum çünküü
Arada düşünüyorum 😅
Var o yüzden düşünmüyorum skdkdkdjdj
Çiçekleri herkes düşünür
Düşünmüyorum umrumda değil.
düşünmüyorum çünkü var zaten
Vardır diye düşünüyorum.
Düşünüyorum ama olmadığını biliyorum
Kendini bu kadar önemseyen pamuklara sarılsın.
Düşünmüyorum
Çünkü olmadığını biliyorum
Yok düşünmedim zaten biliyorum
Düşünüyor ve olmadığına karar veriyorum.
Hayır olsaydı bilirdim zaten
Düşünmüyorum çünkü yoktur
düşünmüyorum çünkü cevaptan eminim..
Evet..
Ben düşünüyorum ♥️
Düşünmüyorum
Bazen
Ayda yılda bir düşünürüm
dün düşünüyodum bu gün umursamiyorum
Düşünmüyormuşum.
Düşünmesin
düşünmüyorum
bazen düsünüyorum
Hayır
hayır.
Hayır
Düşünmüyorum ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?