
Sabahları kahve alışkanlığınız var mı içmeden uyanamiyormusunuz... @.@

Sabahları kahve alışkanlığınız var mı içmeden uyanamiyormusunuz... @.@
ahahhaha dedeme güldüm hatta kahkaha attım ya 😂😂😂
şart değil varsa içerim
sağol bitanem
Cevap
5Cevap
Yok öyle sabah kahve içmeden uyanamam diyenlerden değilim. Aramam ama gün içinde canim istediği zamanlarda içerim.
Kahve içiyorum sürekli
Gulumsettin sabahin bu saati kahve kadar iyi geldi, eksik olma
Teşekkür ederim
Hayır değilim, her gün içsem kalp çarpıntısından giderdim jsjx
Kalkar kalkmaz yüzümü yıkadıktan sonra ilk işim bu
Nadir kahve içiyorum o yüzden öyle bir derdim olmuyor
😂😂😂😂😂😂😂😂 ne güldüm sabah sabah
Dua ardından kahve. Kesinlikle
Al iste benn 🤓🤓☕
Uyanırım
kahve sevmem
Değilim
hayır
Kahvesiz asla
Benim daha uykumu getiriyor 🤔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar