Yapmak istemediğiniz bir şeye sizi zorlayanlar olursa, o kişilere ne tepki verirsiniz?

Yapmak istemediğiniz bir şeye sizi zorlayanlar olursa, o kişilere ne tepki verirsiniz?

Sonuna kadar karşı çıkarım. Hayatım benim hayatım. Yaptıklarımdan bu dünya için de ahiret için de ben sorumluyum. İstiyorsam yaparım, istemiyorsam. Zorlamam, zorlanmam.
Bir şeye zorlandığım takdirde yapasım varsa da yapasım kalmıyor zaten. Bu ne olursa olsun. Ama şöyle bir mantıklı düşünülürse, hayatta her şeyi isteyerek de yapmıyoruz. Yeri geliyor bazı zorundalıklarımız oluyor ve bizi böyle bir durumla karşı karşıya bırakabiliyor. O yüzden, yapmakta beni zorladıkları şeyi yapmak zorunda olduğumu ben de biliyorsam en fazla göz devirir veya içimden sabır çekerek yaparım. Ama beni zorladıkları şeyi yapma zorunluluğum yoksa da orada bir dururum, "neden?" Diye. Tepkim de sorgu sual olur işte.
yapmazdım, baktım ikna olmuyor sebebini arardım.
sebebini buldum, mantıklı bir şekilde anlatırım
anlamadımı, dahada anlatmaya çalışmam.
baktın hakaret veya tehdit mi ediyor, işte o zaman kabusu olurum.
Aynen böyle güler yapmak istemediğim için yapmadan devam ederim
Cevap
2Cevap
Yapmam.
İstemediğim bir şeyi kimse bana zorla yaptıramaz buna ailemde dahil hem karakter olarakta buna müsait değilim
Tehtit ederlerse zorundaysam yaparım belki ama onun dışında kimse beni istemediği bir şeye zorlayamaz.
Allah’ın oğlu olsa yapmam.
zorlasada yapmam
Tartışırım, yapmam
Kırıcı olurum
İsyan ederim
Sinirlenirim
Zorlayamaz kimse
Birine söylerim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?