bazı insanlar yaşamaktan nefret eder. bazıları yaşamın aşığıdır. bazılarıysa bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete hesabı çok takılmadan yaşar çoğu şeyi. ve bütün bunların yanında bazıları da her anın tadını çıkararak ve anlamlandırarak yaşar

bazı insanlar yaşamaktan nefret eder. bazıları yaşamın aşığıdır. bazılarıysa bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete hesabı çok takılmadan yaşar çoğu şeyi. ve bütün bunların yanında bazıları da her anın tadını çıkararak ve anlamlandırarak yaşar

Çok şey geçti başımdan.. Kimi zaman yalnız kaldığım da oldu kimi zaman beraber olduklarım..
Kötü şeylerin de kahramanı oluyormuş.. 😊
Tek sorumlusu benim..
Yine olsa, yine yaparım.. Tımarhaneye kapatın beni.. 😄
Kendi ayağımla gitmem.. Karga tulumba götürsünler.. 😄
Teşekkür ederim..
Cevap
6Cevap
Acı çeken kişiyim sadece
Biz sadece bu filmde bir oyuncuyuz. Yazan ve yöneten bir başkası.
Yeşilçam'dan Çağdaş Türk Sineması'na kadar uzanan garip bir hayatım var. Başrolde olsam da senaryo benim değil.
Hepsi tamamen kendi isteğimle yaşadığım şeyler
Ortaya karışık usta
Sevmiyorum teşhiri
Tehdit mesajları falan atarlarsa aboooo 🧐
Ciddi olalım... Sevmiyorum açıktan yazmayı
Basrol benim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar