İnsanlar neden acımasız oluyor tanımadığı birlerine?

Çalışıyorum bir çok insan ile beraber yeniyim hala işin kurdu değilim bir çok hata yapabiliyorum onlar bunlardan dolayı büyütüyorlar çok farklılar kendimi Afrika ormanlarında gibi hissediyorum güçlü olmak zorundasın bir hatanı bulduğunda bunu çok büyütüyorlar oysa ben öyle değilim bir insanın hatasını gördüğümde sürat asmam örterim yüzüne vurmam kırmam şans veririm güzel bir dille anlatırım şaka ile karışık cidden ne ruh hastası ne mal insan varsa beni buluyor en son her şeyi kavrayıp hepsini ezecem geçeceğim illa bunu mu yapalım anlamıyorum

İnsanlar neden acımasız oluyor tanımadığı birlerine?
Cevapla