Benimki tam olarak böyle;
teoman seni çok anlıyorum pic.twitter.com/qXSUthctcY
— Ömür Özdemir (@ceriLevis) November 23, 2020
Benimki tam olarak böyle;
teoman seni çok anlıyorum pic.twitter.com/qXSUthctcY
— Ömür Özdemir (@ceriLevis) November 23, 2020
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
hayata karşı duruşum kendime güveniyor olmam
Bu arabadaki benmisim gibi hissediyorum. Kafamın estiği şekilde kendi doğrularımla hicbir seyi gozum gormeden gidebildiğim yere kadar.
Paylaşmam olmaz
Hiçbir kutup ayısı üzülmemeli.
Üzülüp ağlicam ve kutupları eriticem buzulları tehlikedesin
Küresel tehdit oluşturduğunu itiraf ediyorsun yani
Evet aramızda kalsın ama mapus damlarına dusurme beni
Mahpus düşecek olursan sana haftada birkaç somon getiririm, söz.
Erik getirsen olmaz mı
bir kutup ayısı ile tanışmamdan daha ilginci, erik seven bir kutup ayısı ile tanışmış olmam oldu.
Getirmiceksin tamam nolmuş yani birazcık erik getirsen
Sana erik getirirsem üzülmeyi bırakacak mısın?
Hıhım hayır ama anlık sevinme olur sayılmaz mı
Bu beni boğulma ve hipotermi riskinden kurtarmaya yetmiyor bence.
Ama ben anlık sevinince belki şok etkisi olur ve istesemde ağlayamam göz yaşı akmaz
istesen de ağlayamaman çözüm olmaz ki, ağlamayı aklından geçirmemelisin ki bir kutup ayısını gerçekten mutlu ettim diyebileyim.
Ama senin istediğin benim mutluluğum değilki benim ağlamamam ve senin boğulmaman
Eksik yazmışsın; Mutlu olman dolayısı ile ağlamaman ve boğulmamam. Çocukken üç kez boğulma tehlikesi geçirdim, en korktuğum şeydir kendisi.
Ama benim mutluluğumu kendi çıkarın için istiyorsun ağlicam ben
Kendi çıkarımı senin mutluluğuna endeksliyorum. Buna adanmışlık denir.
Benim mutlu olmamı benim için istemiyorsun beni duşundugun için değil o yuzden hungur hungur aglicam gorursun
Şu an yine küresel tehdite dönüşüyorsun, gece FBI, CIA, Mossad ne varsa evine harekat düzenleyebilir. Kendini herkese açık görüşlerde açık etme bence.
Umrumda değil bane gelsinler ben ağlicam görürsün boğulcaksın eheheh
yükseklere kaçarım
Kuvvetli ağlarım
İnto the night a bağlar göklerde yaşarım.
Yukari dogru aglarim
Erik alırım sana
Hı kendi çıkarın için
aa profili değişti
Nolmus degisemesmiyim
Bazen benim de değişip kendi fotomu koyasım geliyor da vazgeçiyorum
Hadi koyyy bir iki uccc
Dort bes altii
çok fena gaza geldim
İkimizde guldugumuze gore bu demek oluyorki bana erikmi alcaksın
Ne tür erik peki?
Yeşil kütür kütür sulu sulu hafif tatlımsı ama ekşi
standartlarımız pek düşükmüş :D
Alcakmısın hıhım
Asla ısrar etmiyorum etmem ama alırsan sevinirim ama tabi ısrar etmem ama sevinirim alirsan
siparişi veriyorum hadi yine iyisin
Ben mutsuzken sipariş versen ne olur
sipariş gelince mutlu olursun
Olmicak gibiyim uzun süreli mutluluk istiyorum
sizi uzun süreli mutlu edebilecek şey nedir peki kutup ayısı hanım
Bilmim ki☹️